یزد- به دنبال انتشار گزارش درخواست مردمی شهرستان مهریز مبنی بر تسریع در راه‌اندازی ساختمان جدید درمانگاه این شهرستان، مدیر درمان تامین اجتماعی استان با حضور در محل پروژه دلایل تاخیر در راه‌اندازی پروژه را بررسی کرد.
کد خبر: ۱۴۵۵۲۰۱

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، دکتر حامد هاتفی به منظور تحقق خواسته مردم شهرستان مهریز  به جهت تسریع در راه‌اندازی پروژه ساختمان جدید درمانگاه تامین اجتماعی این شهرستان با حضور در محل پروژه به بررسی مشکلات و علل تاخیر در راه‌اندازی این پروژه پرداخت.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان ضمن تاکید بر لزوم تسریع در افتتاح پروژه خواستار همکاری دستگاه‌های مرتبط نظیر شهرداری آب و فاضلاب و شرکت گاز برای رفع موانع شد.

هاتفی اذعان داشت: در حال حاضر ساختمان درمانگاه به طور کامل آماده شده است و برای تسریع در زمان راه اندازی نیاز به همکاری شرکت‌های مربوط به انشعابات آب و فاضلاب و گاز دارد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر مسیر خیابان دسترسی به درمانگاه تکمیل نشده که برای تسریع در آماده‌سازی و آسفالت آن نیاز به پیگیری شهرداری شهرستان مهریز است.

مدیر درمان یزد ضمن اعلام اینکه برای هماهنگی بیشتر و تسریع در بهره‌برداری از درمانگاه شهرستان وقت جلسه‌ای با فرماندار و شهردار مهریز هماهنگ شده است گفت: امیدوارم فرماندار جدید شهرستان اشکالات مطرح شده توسط شهرداری را حل و فصل نماید تا شاهد افتتاح  درمانگاه  درهفته تامین اجتماعی باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها