یزد- با حضور تیم جهادی در قالب ۲۰ گروه ثبتی در شهرستانهای استان در سال قبل ، مشکلات بیش از سه دهه حل شد.
کد خبر: ۱۴۵۵۲۰۳

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد در این خصوص اظهار داشت : در سال گذشته تیم جهادی « منتظران ظهور » این اداره کل در قالب 20 گروه ثبتی و نذر خدمت با حضور در واحدهای ثبتی بسیاری از گره های ثبتی استان را حل و فصل کرد.

مهدی اقبال افزود : حل مشکلات اسناد شهرک حائری میبد ، مشکلات اسناد راه وشهرسازی در نقاط مختلف استان ، اسناد بقاع متبرکه ، اسناد مسکن جوانان زارچ و مشکلات اسناد منطقه اکرمیه یزد از جمله مهمترین این موارد است.

وی ادامه داد : در دوره تحول و تعالی قضایی، با توجه به تأکیدات فراوان رهبر معظم انقلاب و دستورات رئیس قوه قضائیه و ریاست سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ، در کنار دستگاههای قضایی و با همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی در حال پیشبرد طرح‌های مختلف بویژه قانون جامع حدنگاری (کاداستر ) هستیم و امیدواریم همه این تلاش‌ها ، منشا خدمات فراوان و رضایتمندی مردم ولایتمدار و انقلابی و‌ مومن استان یزد شود.

عضو شورای قضایی تأکید کرد: معتقدم تنها راه حل مشکلات ملکی ، ثبتی و کاهش پرونده‌ها در محاکم قضایی استان یزد، اتمام مستندسازی و انجام کاداستر اراضی و املاک است که در قوانین کشور و حتی برنامه هفتم توسعه نیز بر آن تأکید شده که امیدواریم با همکاری و مراجعه مردم ، این امر هم به سرانجام مطلوب برسد.

اقبال یادآور شد : در این راستا ، هر هفته با حضور در واحدهای ثبتی و بررسی پرونده های مهم و دارای مشکل ، تلاش می کنیم ضمن گره گشایی از این موارد ، در اجرای قانون جامع حدنگار و کاداستر بخش های مختلف ، تسریع شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها