کد خبر: ۱۴۵۵۲۸۶

معرفی 7 مورد از بهترین لپ تاپ های گیمینگ

در بین لپ تاپ های گیمینگ گزینه‌های بسیار زیادی وجود دارد که بسته به بودجه مورد نظر خود می‌توانید به سراغ آن‌ها بروید. در ادامه این مطلب قصد داریم در بازه‌های قیمتی مختلف بهترین لپ تاپ های گیمینگ را معرفی کنیم تا فرآیند انتخاب یک مدل خوب برای شما ساده‌تر شود. در نظر داشته باشید که لپ تاپ‌های زیر از قیمت بالا به پایین مرتب شده‌اند.


لپ تاپ اچ پی 17.3 اینچی مدل OMEN 17 i9 13900HX 32GB 1TB RTX4090


اگر محدودیتی از نظر بودجه ندارید و می‌توانید حدود ۱۹۰ میلیون هزینه کنید، بهترین لپتاپ گیمینگ که پیش روی شما قرار می‌گیرد همین مدل از برند HP است. این محصول ۲٫۷ کیلوگرمی دارای صفحه نمایشی ۱۷٫۳ اینچی از نوع IPS با رزولوشن QHD است و حداکثر روشنایی آن نیز به ۳۰۰ نیت می‌رسد و نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتزی را ارائه می‌کند.


در بخش سخت افزاری این دستگاه به پردازنده مرکزی Core i9 13900HX با ۲۴ هسته و ۳۲ رشته مجهز شده تا هیچ حرفی باقی نماند و با یکی از قوی‌ترین پردازنده‌های بازار روبرو باشیم. این همه داستان نیست و پردازنده گرافیکی Nvidia RTX 4090 با ۱۶ گیگابایت حافظه اختصاصی این CPU را همراهی می‌کند و ۳۲ گیگابایت رم DDR5 با فرکانس ۵۶۰۰ مگاهرتز و ۱ ترابایت حافظه SSD کامل‌ کننده این بخش است.


به کمک این سخت افزار شما می‌توانید جدیدترین و البته سنگین‌ترین بازی‌های روز را در نهایت گرافیک و فریم ریت به اجرا دربیاورید و از قدرت بی‌نظیر این لپ تاپ لذت ببرید.


لپ تاپ ایسوس 16 اینچی مدل ROG Flow X16 GV601VI i9 13900H 16GB 1TB RTX4070

معرفی 7 مورد از بهترین لپ تاپ های گیمینگ


اگر قیمت لپ تاپ بالا برای شما زیاد است و بودجه‌ای حدود ۱۴۰ میلیون دارید بهتر است نگاهی به این شاهکار شرکت ایسوس داشته باشید. سازنده تایوانی با وجود سخت افزار قوی این لپ تاپ تلاش کرده تا وزن آن را پایین نگه دارید و شاهد عدد ۲٫۲ کیلوگرم هستیم. صفحه نمایش این دستگاه ۱۶ اینچی با رزولوشن QHD است و از نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتزی نیز پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر لمسی است و شما می‌توانید به شکل ۳۶۰ درجه‌ای آن را تنظیم کنید.


در دل این لپ تاپ گیمینگ پردازنده مرکزی اینتل مدل Core i9 13900H قرار گرفته که قدرت بسیار زیادی دارد ولی در مقایسه با 13900HX که در بالا معرفی کردیم توان آن حدود ۳۵ درصد کمتر است. رم ۱۶ گیگابایتی DDR5 در کنار ۱ ترابایت حافظه SSD پردازنده را همراهی می‌کند و پردازنده گرافیکی Nvidia RTX 4070 با ۸ گیگابایت حافظه اختصاصی GDDR6 کامل کننده این بخش است.


درست است که قدرت این مدل نسبت به لپ تاپ بالا ضعیف‌تر است ولی همچنان قدرت بسیار زیادی را از این دستگاه به نسبت قیمت شاهد هستیم و می‌توانیم آن را در لیست بهترین لپ تاپ گیمینگ قرار دهیم. البته که شما همواره می‌توانید برای داشتن قدرت بیشتر به سراغ سیستم گیمینگ بروید.


لپ تاپ لنوو 16 اینچی مدل Legion Pro 5 i7 13700HX 64GB 2TB RTX4060


طبیعی است که در معرفی بهترین لپ تاپ های گیمینگ به برند لنوو برسیم، برند چینی که از نظر میزان فروش در رتبه اول قرار دارد. لنوو برای این لپ تاپ ۲٫۵ کیلوگرمی صفحه نمایشی ۱۶ اینچی از نوع IPS با رزولوشن QHD را مناسب دیده و برای آن نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتزی را هم در نظر گرفته است.


سازنده چینی در بخش پردازنده به سراغ Core i7 13700HX شرکت اینتل با ۱۶ هسته و ۲۴ رشته رفته است و در کنار آن پردازنده گرافیکی Nvidia RTX 4060 با ۸ گیگابایت حافظه اختصاصی نیز دیده می‌شود. در این لپ تاپ شما ۲ ترابایت حافظه SSD و ۶۴ گیگابایت رم DDR5 خواهید داشت تا با خیال آسوده بتوانید به سراغ هر بازی یا کار سنگینی بروید.


اگر حدود ۱۰۰ میلیون بودجه برای خرید لپ تاپ گیمینگ دارید، بدون شک پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به این دستگاه داشته باشید.


لپ تاپ اچ پی 16.1 اینچی مدل Victus 16 i7 13700H 32GB 1TB RTX4070

معرفی 7 مورد از بهترین لپ تاپ های گیمینگ


اچ پی به خوبی می‌داند که چگونه باید لپ تاپی با حدود قیمتی ۸۰ میلیون را بسازد تا در همه بخش‌ها حرف برای زدن داشته باشد. این مدل پردازنده مرکزی 13700H دارد و برای آن پردازنده گرافیکی RTX 4070 با ۸ گیگابایت حافظه اختصاصی نیز در نظر گرفته شده است. در کنار این موارد ۳۲ گیگابایت رم DDR5 و ۱ ترابایت SSD هم دیده می‌شود تا شاهد تعادل و قدرت عالی در این محصول باشیم. نمایشگر این لپ تاپ گیمینگ ۱۶٫۱ اینچی است و رزولوشن FHD و البته نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی از دیگر ویژگی‌های آن به حساب می‌آید.


لپ تاپ لنوو 15.6 اینچی مدل LOQ Gaming 15IRH8 i7 13620H 16GB 512GB RTX 4060


اگر به دنبال بهترین لپتاپ گیمینگ با حدود قیمتی ۶۷ میلیون هستید، پیشنهاد می‌کنیم نگاهی جدی به این مدل از لنوو داشته باشید. لنوو در این لپ تاپ از پردازنده گرافیکی RTX 4060 با ۸ گیگابایت حافظه اختصاصی استفاده کرده تا شما به راحتی بتوانید به سراغ عناوین جدید بروید و بدون هیچ ترسی آن‌ها را با گرافیک بالا و فریم‌ریت خوب تجربه کنید.


در مسیر اجرای بازی‌ها پردازنده مرکزی Core i7 13620H، ۱۶ گیگابایت رم DDR5 و البته ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی از نوع SSD لپ تاپ را همراهی می‌کنند. ناگفته نماند که صفحه نمایش این دستگاه FHD از نوع IPS است و با داشتن اندازه ۱۵٫۶ اینچی از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی پشتیبانی می‌کند.


لپ تاپ لنوو 16 اینچی مدل IdeaPad Gaming 3 i7 12700H 16GB 512GB RTX3060


اگه بودجه‌ای که برای خرید لپ تاپ در نظر گرفته‌اید در حدود ۵۳ میلیون است، این لپ تاپ گیمینگ از لنوو می‌تواند بهترین انتخاب باشد؛ چرا که پردازنده گرافیکی RTX 3060 را با ۶ گیگابایت حافظه اختصاصی در اختیار قرار می‌دهد و نمایشگر آن نیز رزولوشن QHD دارد تا وضوح محتوا بالاتر باشد. به این موارد باید پردازنده Core i7 12700H را نیز اضافه کنید.


لپ تاپ اچ پی 15.6 اینچی مدل Victus 15 i5 13420H 16GB 1TB RTX3050


اگر لپ تاپی گیمینگ و جذاب می‌خواهید و بودجه شما به حدود ۴۵ میلیون محدود است، ویکتوس ۱۵ در این کانفیگ می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. در دل این لپ تاپ پردازنده مرکزی نسل ۱۳ مدل 13420H دیده می‌شود و پردازنده گرافیکی RTX 3050 با ۶ گیگابایت حافظه اختصاصی نیز برای آن در نظر گرفته شده است. شاید این مشخصات بهترین نباشد ولی به نسبت بازه قیمتی از پس کارهای مختلف و بازی‌ها با کیفیت مناسب برمی‌آید.


خرید بهترین لپ تاپ های گیمینگ از فروشگاه اینترنتی تکنولایف


تنوع خوبی که در زمینه لپ تاپ در فروشگاه اینترنتی تکنولایف موجود شده، منجر می‌شود به این که بتوانید بهترین لپ تاپ‌های مد نظر خود را به قیمتی مناسب و خیلی راحت، تهیه کنید. تنها کافی‌ست سری به وبسایت تکنولایف زده، مدل مورد نظرتان را انتخاب کنید و خرید خود را نهایی نمایید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها