«جام‌جم» عملکرد دولت سیزدهم در حوزه تولید و اشتغال را بررسی می‌کند

«رشد» در شرایط تحریم

یک نماینده مجلس همزمان با هفته دولت گفت: دولت سیزدهم در حوزهای مختلف و به صورت شبانه روزی فعالیت جهادی دارد و به این ترتیب توانست بسیاری از پروژه های نیمه تمام را با همت مضاعف به سرانجام برساند.
یک نماینده مجلس همزمان با هفته دولت گفت: دولت سیزدهم در حوزهای مختلف و به صورت شبانه روزی فعالیت جهادی دارد و به این ترتیب توانست بسیاری از پروژه های نیمه تمام را با همت مضاعف به سرانجام برساند.
کد خبر: ۱۴۲۱۲۳۷

محمدرضا میرتاج الدینی در گفتگو با جام جم آنلاین در خصوص عملکرد دولت سیزدهم در عرصه های مختلف گفت: دولت سیزدهم در حوزهای مختلف و به صورت شبانه روزی فعالیت جهادی دارد و به این ترتیب توانست بسیاری از پروژه های نیمه تمام را با همت مضاعف به سرانجام برساند.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم کشور را با ۴۰۰ هزار پروژه نیمه تمام تحویل گرفت، گفت: در آغاز به کار دولت نهم تعداد پروژه های نیمه تمام کشور بین ۵۰ تا ۶۰ هزار مورد بود و دولت یازدهم نیز حدود ۱۰۰ هزار پروژه نیمه تمام را از دولت دهم تحویل گرفت و این رقم در زمان آغاز به کار دولت سیزدهم به ۴۰۰ هزار پروژه افزایش یافت .

وی بابیان اینکه در این دولت شاهد افزایش تولید گاز و برق بودیم، تصریح کرد: همچنین در دولت سیزدهم تولید نفت بالا رفته و صادرات آن دو برابر شده است.

نماینده مردم تبریز در مجلس اظهار کرد: در حوزه سیاست خارجی نیز این دولت تلاش هایی در جهت رفع تنش با برخی از کشورهای عربی و عضویت در برخی پیمان‌ها از جمله شانگهای و بریکس را در دستور کار خود فرار داد.

وی خاطر نشان کرد: سیاست خارجی دولت سیزدهم موفقیت آمیز بوده و ارتباطش با همسایگان و سایر کشورها مناسب است. 

میرتاج الدینی افزود: دولت جدید به جای گرایش به کشورهای اروپایی هم پیمان با آمریکا با کشورهایی مثل چین و روسیه ارتباط دارد که هم پیمان با اروپا و آمریکا نیستند.

نماینده مردم تبریز در مجلس یازدهم با بیان این‌که دولت سیزدهم در سه مرحله روابط خود با کشورهای دیگر را تنظیم می‌کند گفت: دو مرحله اول ارتباط با کشورهای همسایه و کشورهای اسلامی است که همزمان با هم طی می‌شود و بعد ارتباط با کشورهایی است که هم پیمان با آمریکا و اروپا نیستند و مقابل آن هستند، همچنین عضو پیمان شانگهای شد که از موفقیت‌های دولت است.

میرتاج الدینی تاکید کرد: دولت سیزدهم ارتباط با کشورها را به مذاکرات با غرب گره نزد و بدون آن که به غرب متصل باشد ارتباطات را گسترش داد و موفق هم بود.

میرتاج الدینی با بیان اینکه در این دولت راهکارهای مقابله با تحریم‌ها افزایش یافت، گفت: اگرچه تورم و مشکلات اقتصادی کماکان یکی از معضلات است اما شاهد تلاش برای مهار آن و تثبیت وضعیت اقتصادی بودیم که می توان آن را یکی از دستاوردهای دولت عنوان کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها