معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد:

پیگیری ساماندهی پارک سوارهای شهرستان های خراسان شمالی

اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از پیگیری برای ساماندهی پارک سوارهای شهرستان های استان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۳۲۴۹۰
نویسنده اسدالله ابراهیمی

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، سعید سبحانی گفت: طی مکاتباتی که با شهرداری های بجنورد و شیروان انجام شده است خواستار ساماندهی و ایجاد پایانه مسافری غیرمتمرکز در این دو شهر شده ایم تا مسافرانی که قصد سفر با سواری های پلاک عمومی را دارند خدمات بهتری دریافت کنند.

وی ادامه داد: پارک سوارهای بجنورد در خروجی بجنورد-شیروان، بجنورد- آشخانه و بجنورد- اسفراین وجود دارد که با توجه به جلسات برگزار شده، اولویت ما ساماندهی پارک سوار امام رضا (ع) در خروجی بجنورد به سمت شیروان بوده که اقداماتی انجام شده است اما سرعت لازم به منظور بهره برداری کامل را ندارد و از شهرداری بجنورد، درخواست تسریع در تکمیل آن شده است.

وی بر ایجاد پایانه مسافری غیرمتمرکز در شیروان نیز تاکید و اظهارکرد: 5 پایانه عمومی مسافر در شهرهای بجنورد، شیروان، اسفراین، آشخانه و فاروج فعالیت می کنند.

این مسئول افزود: در سایر شهرهای استان که پایانه مسافری و پارک سوار ندارند به منظور نظم بخشیدن به حمل و نقل برون شهری درخواست ایجاد پایانه متمرکز و غیرمتمرکز پارک سوار از فرمانداری و شهرداری شده است تا مسافران در مکان مشخصی سوار وسیله نقلیه شوند.

سبحانی افزود: برای تجهیزدفاتر نظارت مستقر در پایانه های عمومی مسافر نیز هماهنگی های لازم انجام شده است./خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها