وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در سفر رئیس جمهور به هرمزگان، ۳۳ طرح حوزه سلامت در این استان به بهره برداری می‌رسد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در سفر رئیس جمهور به هرمزگان، ۳۳ طرح حوزه سلامت در این استان به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر: ۱۴۴۳۴۷۵

هرمزگان-جام جم انلاین-وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در سفر رئیس جمهور به هرمزگان، ۳۳ طرح حوزه سلامت در این استان به بهره برداری می‌رسد.

بهرام عین الهی در سفر به بندرعباس افزود: برای اجرای این طرح‌ها بیش از هزار میلیارد تومان هزینه شده است.

وی گفت: با بهره برداری از این طرح‌ها حدود ۲۵ هزار مترمربع فضای درمانی به هرمزگان افزوده می‌شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ساخت بیمارستان ۱۱۲ تختخوابی کودکان بندرعباس از طرح‌های درمانی بسیار با اهمیت دولت در هرمزگان است.

به گفته عین الهی، این بیمارستان فوق تخصصی با حضور رئیس جمهور به بهره برداری می‌رسد.

وی به محرومیت‌های تاریخی هرمزگان و تحول بزرگ عمرانی آن اشاره کرد و افزود: طرح توسعه بیمارستان ۷۸ تخت خوابی فارابی بستک نیز از طرح‌های دیگر درمانی در هرمزگان است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دو دستگاه ام آر‌ای نیز در سفر رئیس جمهور به استان به بهره برداری می‌رسد.

عین الهی تقویت اورژانس‌ها و همچنین افزایش دانشجویان بین المللی را از برنامه‌های وزارت بهداشت عنوان کرد و گفت: در بندرعباس توسعه نیروی انسانی خوبی ایجاد شده است و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان کار آموزش دانشجویان را به خوبی بر عهده دارد.

وی گفت: به علت پراکندگی جزایر استان و ممکن نبودن خدمت رسانی با آمبولانس، یک فروند جت توربو برای اورژانس میان هفت جزیره در هرمزگان در نظر گرفته شده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: این دومین هواپیمای جت توربو در کشور است که یکی در تهران و دیگری در هرمزگان به کار گرفته شده است.

عین الهی افزود: این جت دارای ظرفیت یک نفر به صورت خوابیده روی تخت و سه نفر نشسته است و همچنین دارای تجهیزات پیشرفته پزشکی شامل ونتیلاتور، مانیتور، دستگاه شوک و ساکشن است که می‌تواند به عنوان یک‌ای سی یو و مرکز مراقبت سیار عمل کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها