نگاهی به آمار تکان‌دهنده از گسترش بحران گرسنگی در غزه

خشکسالی انسانیت در غرب

رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمان:

جنگ غزه ثابت کرد غرب به هیچ اصولی پایبند نیست

رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمان اعلام کرد جنگ علیه غزه ثابت کرد که غرب به هیچ اصول و ارزشی پایبند نیست.
کد خبر: ۱۴۴۸۹۳۵

به گزارش جام جم آنلاین، علی قره‌داغی، رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمان خاطرنشان کرد جنگ نسل‌ کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه ثابت کرده است که غرب امروز به هیچ اصول و ارزشی پایبند نیست.

براساس گزارش خبرگزاری آناتولی، قره داغی از دولت‌های اسلامی خواست که از آفریقای جنوبی در دیوان دادگستری بین‌المللی حمایت کنند.

رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمان همچنین تصریح کرد: به لطف خدا مقاومت تاکنون شکست نخورده است و ان‌شاءالله شکست نخواهد خورد. موضع رژیم صهیونیستی در واقع اکنون در مرحله ضعیفی به سر می‌برد؛ از نظر قدرت نظامی نمی‌گویم، بلکه از نظر قدرت معنوی و جنبه‌های اخلاقی.

مردم نوار غزه امروز (دوشنبه) در یکصد و پنجاه و هفتمین روز جنگ، با تشدید گرسنگی که در سراسر نوار غزه به‌ویژه در مناطق شمالی به رکورد بی‌سابقه‌ای رسیده به استقبال ماه رمضان رفتند. این در حالیست که رژیم صهیونیستی همچنان به بمباران مناطق مختلف ادامه می‌دهد.

وزارت بهداشت نوار غزه یکشنبه از شهادت دست‌کم ۳۱ هزار و ۴۵ فلسطینی و مجروح شدن ۷۲ هزار و ۶۵۴ نفر دیگر در نتیجه تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر (۱۵ مهر ماه) تاکنون خبر داده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها