مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان از برگزاری اولین جشنواره ابتکارات مدارس غیردولتی با عنوان 《آفرینو》همزمان با سراسر کشور در استان و تمدید مهلت شرکت در این جشنواره تا ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ خبر داد.
کد خبر: ۱۴۵۰۳۵۴

حسن بروشکی گفت: در راستای بهره‌گیری از ابتکارات و نوآوری های مدارس غیر دولتی و تسرّی این ابتکارات به سایر مدارس، سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق حمایت از توسعه مدارس غیر دولتی اولین جشنواره ابتکارات مدارس غیر دولتی "آفرینو"را برگزار می کند.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: خلاقیت و نوآوری، ارزش علمی و تخصصی، کاربرد و اثربخشی و مستندسازی علمی از ملاک‌های داوری جشنواره آفرینو خواهد بود.

وی یادآور شد: نوآوری در مدیریت مدارس، نوآوری در مشارکت و تعاون، نوآوری در طراحی فرآیندهای تربیتی و پرورشی، نوآوری در طراحی فرآیندهای آموزشی و پژوهشی، نوآوری در محیط تعلیم و تربیت و نوآوری در سطح مبانی نظام تعلیم و تربیت نیز محورها و زمینه‌های علمی این جشنواره را  شامل می‌شود.

حسن بروشکی هدف اصلی از برگزاری این جشنواره را شناسایی و ارتقا نقش و جایگاه مدارس غیر دولتی دارای ابتکار و خلاقیت و تأثیر بسزای آن‌ها در ارتقای سطح تعلیم و تربیت، عنوان و اظهار کرد: با توجه به فعالیت‌ها و دستاوردهای نوآورانه مدارس غیر دولتی استان، امید است که شاهد حضور فعال، اثربخش و درخشان مدارس غیر دولتی استان در این جشنواره باشیم.

وی خاطرنشان کرد: مدارس غیر دولتی با ورود به سامانه به آدرس www.inoebtekarat.ir حداکثر تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ می توانند ابتکارات خود را در حداکثر دو محور علمی ثبت نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها