قبرس از رسیدن دومین کشتی حامل کمک‌های بشردوستانه به سواحل غره خبر داد.
کد خبر: ۱۴۵۰۵۳۹

به گزارش جام جم آنلاین، پس از ناتوانی کشور‌های غربی برای مجاب کردن رژیم صهیونیستی به منظور باز کردن مرز‌های زمینی به غزه برای ورود کمک‌های بشردوستانه به این باریکه، آمریکا و متحدانش برای منحرف کردن افکار عمومی در حال ارسال کمک‌ها از طریق آسمان و دریا به فلسطینیان هستند که اقدامی ناکارآمد محسوب می‌شود. 

به گزارش الجزیره، کنستانتینوس کمبوس، وزیر خارجه قبرس امروز (دوشنبه) اعلام کرد دومین کشتی حامل کمک‌های بشردوستانه اکنون به سواحل غزه رسیده است. 

کمبوس خاطر نشان کرد: اکنون ۳ کشتی از سوی رژیم صهیونیستی مجوز‌های لازم را برای تخلیه بار این کشتی حامل کمک‌های بشردوستانه دریافت کرده اند. 

این کشتی حامل بیش از یک میلیون وعده غذایی برای مردم غزه محسوب می‌شود. از جمله اقلام غذایی این کشتی می‌توان به برنج، ماکارونی، و سبزیجات کنسرو شده اشاره کرد. 

اکنون چندین سازمان مردم نهاد بین المللی در قبرس حضور دارند و می‌کوشند از بنادر این کشور کشتی‌های حامل کمک‌های بشردوستانه را به غزه ارسال کنند. 

سازمان آنروا و دیگر نهاد‌های بین المللی بار‌ها اعلام کرده اند بهترین راهکار برای رساندن کمک‌ها به مردم غزه از طریق مرز زمینی است و کشور‌های غربی باید با افزایش فشار به تل آویو، این روند را تسهیل کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها