داغ‌ترین چهارشنبه لیگ برتر فوتبال ایران از راه رسید

فینال در ایستگاه ۲۵

۵۳ جواد نکونام و شاگردانش خوب می‌دانند که بازی مقابل تراکتور در تبریز می‌تواند مهم‌ترین بازی فصل‌شان باشد. بازی این هفته آبی‌ها را می‌توان آخرین گردنه مهم فصل جاری برای این تیم دانست. در هفته‌ای که پرسپولیس مقابل سپاهان بازی می‌کند و احتمال امتیاز از دست دادنش وجود دارد، بردن تراکتور می‌تواند راه قهرمانی را هموار کند. 
کد خبر: ۱۴۵۴۸۱۵
 
۵۲
اوسمار و شاگردانش در حالی به مصاف سپاهان می‌روند که قبل از شروع بازی، از نتیجه بازی استقلال مطلع شده‌اند. پرسپولیس بعد از باخت مقابل آلومینیوم و کنار رفتن از جام حذفی، فقط به دنبال قهرمانی در لیگ‌برتر است و بازی با سپاهان می‌تواند تا حد زیادی معادلات قهرمانی برای سرخ‌ها را مشخص کند. 

۴۵
سپاهانی‌ها می‌دانند که شانس‌شان برای قهرمانی از انگشت‌تان یک دست هم کمتر شده است. روند سینوسی شاگردان مورایس موجب شد تا آنها فاصله‌شان روز به روز با صدر جدول بیشتر شود. با این حال، زرد‌پوشان خیلی دوست دارند که در تعیین قهرمان این فصل نقشی تعیین‌کننده داشته باشند به خصوص اگر مانع قهرمانی پرسپولیس شوند. 

۴۰
این بازی برای تراکتور و کادر فنی جدیدش، بیش از هر چیز جنبه حیثیتی دارد. بازیکنان تراکتور در این هفته‌ها به شدت زیر بار انتقاد هواداران‌ بودند و بدون شک کسب نتیجه در تبریز آن هم مقابل استقلال می‌تواند آنها را به آینده این تیم امیدوار کند. حمید مطهری هم بدش نمی‌آید با امتیاز گرفتن از استقلال، به پرسپولیس و طرفدارانش لطفی کرده باشد.  

جواد نکونام: به نتایج دیگر تیم‌ها فکر نمی‌کنیم

این دیدار اهمیت فراوانی برای ما دارد و نیازی به توضیح اضافه نیست. تراکتور از تیم‌های قدرتمند و خوب این فصل است که مقابل ما هم انگیزه فراوانی برای این مسابقه دارند. نهایت تلاش خود را می‌کنیم. این بازی و امتیازات آن برای ما اهمیت زیادی دارد. در تعطیلات تمرینات منظم و خوبی داشتیم. روی این بازی کار کردیم. با برنامه جلو رفتیم. امیدواریم نتیجه دلخواه خودمان و هواداران را به دست بیاوریم. 

ما به نتایج دیگر تیم‌ها فکر نمی‌کنیم و فقط نگاه‌مان به بازی‌های خودمان است. تمام تمرکزمان را گذاشته‌ایم. شش هفته سخت و سرنوشت ساز در انتظار ماست. باید بیش از هر زمان دیگری تلاش کنیم. جواب تلاش‌های فصل خود را در این مقطع خواهیم گرفت. بازیکنان نیز تمام تمرکز خود را گذاشته‌اند. توکل‌مان به خداست و شک نداریم هواداران حتی نسبت به گذشته بیشتر از ما حمایت خواهند کرد و این موضوع به تیم انرژی می‌دهد.

اوسمار‌: تضمینی برای حضور بیرانوند نیست

چه بازی را واگذار کنیم و چه بازی را ببریم، باید از همه بازی‌ها درس بگیریم؛ نه فقط مربیان، بلکه بازیکنان، کادرفنی و تمام اعضای تیم باید از شکست یا برد تیم‌شان درس بگیرند. 

تعویض‌هایم برابر آلومینیوم اشتباه نبود.‌‌ اگر بازی را ببینید متوجه می‌شوید بعد از این‌که بازیکنان تعویض شدند، ما دو گل هم زدیم. بازیکنانی که وارد زمین شدند، کمک کردند.  

هیچ ضمانتی نیست که بیرانوند مقابل سپاهان بازی کند. ما روزانه علی را زیر نظر داریم. باید آخر تمرین بررسی کنیم و ببینیم می‌تواند خودش را به بازی برساند یا نه.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها