توسط انتشارات قلمداران جنوب منتشر شد؛

مجموعه شعر «رو به جهان ایستاده ام رو به تو...»

توسط انتشارات قلمداران جنوب منتشر شد؛

کتاب «خانه زیر آب و جوجه لاک پشت ها »

داستان دریایی« خانه زیر آب و جوجه لاک پشت ها»نوشته «مسعود عرب زاده » توسط انتشارات قلمداران جنوب چاپ و روانه بازار نشر شده است.
کد خبر: ۱۴۵۵۴۰۸
نویسنده زهرا ماندنیان فرد-خبرنگار
به گزارش جام جم-مسعود عرب زاده یادآور شد :خلیج فارس ، به عنوان یکی از مرزهای آبی ایران با قدمت بالغ بر سی میلیون سال سرمایه بزرگ برای مردم ایران  و دیگر کشورهای حاشیه خلیج فارس می باشد که رازهای زیادی در آن نهفته است . برای همین  منظور این نعمت الهی در آثار پژوهشی و قصه های کودکانه ام غنیمت دانسته و با این دغدغه به صورت مستمر تحقیق ،نگارش و چاپ انجام می دهم.
این نویسنده کودک به موضوع کتاب پرداخت وگفت :هدف از نگارش این کتاب اینست که این ثروت ملی و ارق وطن دوستی و مهین پرستی به کودکان و نوجوان نیز انتقال دهیم و با شناخت ارزش ها یی که همواره در پیشبرد اهداف بلند مهین مان نقش دارد آن ها را آشنا کنیم
عرب زاده افزود: در گوشه کنار مهین مان ایران همواره ثروت های مهمی نهفته است که برای نسل جدید خصوصا کودکان ناشناخته است و وظیفه داریم تا این مهم ها را به کودکان بشناسانیم تا بدین گونه قسمتی از دین خود را ادا کرده باشیم.
عرب زاده افزود :این کتاب داستانی، به صورت نثر ادبی به شکل مصور در گروه «سنی ب و ج» به اهمیت کشتی رافائل که میراث و خانه هزاران گونه های دریایی شامل جوجه لاک پشت ها، ماهی ها و مرجان ها می باشد پرداخته است.
عرب زاده با اشاره به اینکه کتاب خانه زیر و آب و جوجه لاک پشت ها تنها با محوریت رافائل نیست یادآورشد: در پایان کتاب فراخوان قصه با موضوعات مرزبانی دریا، خاطره دریایی، اهمیت دریانوردی، اهمیت خلیج فارس ، حفاظت از محیط زیست دریایی، ورزش دریایی ،اهمیت دریا و اقتصاد معیشیت...  مطرح نموده ام که بعد از خواندن کتاب کودکان و نوجوانان بتوانند در قالب قصه به رشته تحریر در آورده  و موضوعات زیست بوم خود بیشتر کنکاش کنند.
این نویسنده با اشاره به اینکه کتاب خانه «زیرآب و جوجه لاک پشت ها» به عنوان دهمین اثر چاپ شده نگارنده می باشد به مشخصات اثر پرداخت گفت : 16صفحه در تیراژ500 نسخه ، تصویرگر سپیده شیرکو ، قیمت60 هزار تومان توسط انتشارات قلمداران جنوب منتشر شده است.
مسعود عرب زاده در رابطه با تازه های نشر حوزه کودک که در حال  انجام است نیز گفت : کتاب روزنامه دریایی که به معرفی شخصیت شهید نادر مهدوی می پردازد مجوز های لازم اخذ و بزودی چاپ و رونمایی خواهد شد.
مسعود عرب زاده متولد ۱۳۶۳ بندر بوشهر و کارشناس ارشد علوم تربیتی برنامه‌ریزی آموزشی است.
وی روزنامه نگار، شاعر و نویسندگی در حوزه کودک و پژوهش‌های تاریخی چاپ کرده است.
از کتاب‌های عرب زاده می‌توان «کندوکاو» با موضوع آسیب شناسی هنر در استان بوشهر و «لحظه نگاری یک روزنامه نگار»، «جیک و جیک و جیک تولده»، «مجموعه شعرعاطفه آنجا بود»، «تولد نوشته‌ها» «گزارش‌های سفرنامه نویسان از بندر خارجی از شهر بوشهراز دوران باستان تا اوایل قرن بیستم»، «آئینه تمام نمای استان بوشهر»،«قهرمان قصه ی مادر بزرگ»،« کلمات آسمانی اند مضامین قرآنی در شعر شاعران استان بوشهر»نام برد.
این نویسنده همچنین کتاب‌های قصه کودک فوتبالیست ها و خورشید گویان ، باغ دایی محمد روباه کت قرمزی در کوه کوزی، دریانورد کوچک، چهارده سبد عشق و نجات را در دست چاپ دارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها