مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان با بیان اینکه سه کیلومتر از محور کبودراهنگ- خلعت‌آباد توسط راهداری استان همدان در حال تعریض است، گفت: عملیات اجرایی تعریض محور کبودراهنگ- خلعت آباد تسریع می شود.
کد خبر: ۱۴۱۷۱۹۳

به گزارش جام جم آنلاین همدان، مهرداد آهکی طی بازدید از این محور، با تأکید بر تسریع در تکمیل این پروژه، اظهار کرد: ️محور کبودراهنگ- خلعت‌آباد به طول ۱۲ کیلومتر جزو محورهای فرعی و پرتردد شهرستان کبودراهنگ محسوب می‌شود چراکه متصل‌کننده راه های ارتباطی چندین روستا و راه دسترسی کارگاه های تولیدی پوشاک است و هم اکنون نیز اداره کل راه و شهرسازی مراحل انتخاب پیمانکار ذیصلاح برای ارتقاء محور را در دست اقدام دارد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان بیان کرد: به‌منظور تسریع در ایمن سازی این محور و کاهش تصادفات جاده ای سه کیلومتر از محور کبودراهنگ- خلعت آباد توسط راهداری استان همدان در حال تعریض است.

️وی با اشاره به اینکه ساخت و توسعه راه‌ها در حیطه و اختیارات راهداری نیست و وظیفه راهداری حفظ و نگهداری راه‌های موجود است، افزود: تعریض محور فرعی کبودراهنگ- خلعت آباد در برنامه اداره کل راه وشهرسازی بوده و راهداری استان به منظور رفع موقت حادثه خیزی با به‌کارگیری ۱۰ دستگاه از ماشین آلات راهداری مشغول تعریض بخشی از این محور است.

آهکی تصریح کرد: علاوه بر تعریض، اجرای شیار لرزاننده طولی و عرضی، احیای خط کشی، ایجاد سرعتگاه و ... نیز جزو برنامه اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان برای محور کبودراهنگ- خلعت آباد است.

️مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان اظهار کرد: در محورهای استان همدان ۵۲ نقطه پرتصادف و دارای تصادف شناسایی و مصوب شده است و برای رفع این نقاط در صورت تأمین اعتبار از تمامی ظرفیت های اداره کل استفاده خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها