جام‌ جم آنلاین کاستی‌های فرهنگی غرب در مساله زنان را بررسی می‌کند

جایگاه زن؛ از باربی غربی تا تمدن‌سازی اسلامی

عضو مجلس خبرگان رهبری:

همه نهاد‌های حاکمیتی به رهنمود‌های رهبرانقلاب درباره جایگاه زنان توجه کنند

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: زنان می‌توانند حضور مسئولانه و تصدی گرایانه متناسب با شخصیت و کرامت بانوان در جامعه داشته باشند که این حضور قطعاً قابل قبول و مورد تایید است.
کد خبر: ۱۴۳۸۹۸۱

آیت الله محسن حیدری در گفتگو با جام جم آنلاین گفت: رهبری در دیدار با اقشار مختلف بانوان در ارتباط با مقام و منزلت زن و الگوگیری زنان از سیره فاطمی بیاناتی داشتند که قابل توجه است.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب این موضوع را مطرح کردند که باید در جامعه فضا برای پذیرش مسئولیت‌های اجتماعی برای زنان باز شود که البته این فضا باز بوده است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در حال حاضر به برکت انقلاب اسلامی حضور زنان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و... بسیار قابل توجه و پررنگ است.

وی گفت: البته مطلبی که رهبری و دیگر فقها نیز به آن معتقدند این است که این حضور زنان باید در کنار رعایت حجاب باشد و زنان با حفظ حجاب می‌توانند این حضور مسئولانه و تصدی گرایانه متناسب با شخصیت و کرامت بانوان در جامعه داشته باشند که این حضور قطعاً قابل قبول و مورد تایید است.

این عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: رهبر انقلاب به عنوان، ولی فقیه وقتی حکم حکومتی صادر می‌کنند برای تمام اجزای نظام اعم از دولت، مجلس، قوه قضاییه و سایر ارکان نظام به عنوان امر حاکمیتی تلقی می‌شود و همه باید به آن عمل کنند.

وی خاطرنشان کرد: قطعاً تمام کسانی که دل در گرو نظام، رهبری و ولایت فقیه دارند به رهنمود‌های حکیمانه‌ای که رهبری در دیدار با بانوان فرمودند تمکین کرده و آن را پیاده خواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها