سینما‌های ونوس، تربیت و بازار شهر از ۱۶ بهمن تا ۲۳ بهمن پذیرای علاقمندان به هنر هفتم برای اکران ۱۸ فیلم سودای سیمرغ جشنواره خواهند بود.
کد خبر: ۱۴۴۴۱۱۸
به گزارش جام جم آنلاین،امیر علی عموزاده با بیان اینکه سینما‌های بازار شهر و تربیت برای عموم مردم و علاقه‌مندان جشنواره فیلم فجر در نظر گرفته شده خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌توانند با مراجعه به تارنمایsamfaa.ir نسبت به تهیه بلیط جشنواره فیلم فجر اقدام کنند.
معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم نیز در این نشست گفت: مجموعه برنامه‌های چهل و دومین جشنواره فیلم فجر در استان قم با شعار «انتخاب خوب، حال خوب» برگزار می‌شود و برنامه‌هایی را مرتبط با این شعار خواهیم داشت.
 رضوانی افزود: استودیو «انتخاب خوب، حال خوب» از شب اول برگزاری جشنواره فجر در استان قم در سینما ونوس فعال است و دغدغه سینماگران استان و همچنین نقد فیلم‌های جشنواره در آن انجام می‌شود.
وی با اشاره به حضور هنرمندان و فیلمسازان قمی در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر و همچنین حضور داستان زندگی قهرمانان قمی روی پرده نقره‌ای سینما گفت: اثر سینمایی مجنون که پیرامون زندگی سردار شهید مهدی زین الدین است از جمله فیلم‌های این جشنواره بوده که به صورت تک سانس در قم اکران خواهد شد.
وی همچنین به نرخ بلیط سینما‌ها در این دوره از جشنواره اشاره کرد و گفت: مبلغ بلیت‌ها با توجه به درجه بندی سالن‌ها متفاوت است و قیمت بلیت در سینما بازار شهر ۶۰ هزار تومان و سینما تربیت ۵۰ هزار تومان تعیین شده و سینما ونوس به صورت رایگان برای اقشار مختلف از جمله رای اولی‌ها فعال خواهد بود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها