غلامحسین جافر مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی استان گلستان  از اخذ مجوز تشکیل زنجیره تامین و تولید گوشت مرغ زیر نظر این اتحادیه خبر داد و گفت: حدود یکسال بود که اتحادیه به دنبال تشکیل این زنجیره بود که وزارت جهاد با آن مخالف بود ولی اخیرا با رایزنی‌های که انجام شد این مشکل هم برطرف و مجوزهای لازم اخذ شد.
غلامحسین جافر مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی استان گلستان از اخذ مجوز تشکیل زنجیره تامین و تولید گوشت مرغ زیر نظر این اتحادیه خبر داد و گفت: حدود یکسال بود که اتحادیه به دنبال تشکیل این زنجیره بود که وزارت جهاد با آن مخالف بود ولی اخیرا با رایزنی‌های که انجام شد این مشکل هم برطرف و مجوزهای لازم اخذ شد.
کد خبر: ۱۴۵۵۳۸۲
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان وی با بیان اینکه قرار است در جلسه امروز(دوشنبه ۱۷ اردیبهشت) هیئت امنای این زنجیره را انتخاب کنیم، ادامه داد: از مرغداران استان دعوت شده است تا در این جلسه حضور پیدا کنند.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی استان گلستان تصریح کرد: قرار است در این زنجیره با مرغداران، مرغ مادری‌ها، کشتارگاه‌ها و کارخانجات خوراک دام قراردادهای در جهت تولید مرغ منعقد شود.

جافر با بیان اینکه پس از انتخاب هیئت امنای این زنجیره کار عقد قراردادها را آغاز خواهیم کرد، اضافه کرد: با چند کشتارگاه، مرغدار، مرغ مادری و کارخانه خوراک دام صحبت‌های داشته‌‍ایم و از هفته آینده کار عقد قراردادها را آغاز خواهیم کرد.

وی درباره تامین مالی کارهای این زنجیره نیز اظهار کرد: با یکی از بانک‌ها هماهنگی‌های لازم انجام شده است و در بحث تامین مالی این زنجیره مشکلی نخواهیم داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها