تا پیش از نوشتن همین گزارش جمع‌جور، تحرکات ماهواره‌ای نشان از عزم رژیم صهیونیستی بر تداوم جنایات خود در غزه دارد، آن‌طور که از این تصاویر برمی‌آید،رژیم جعلی قصد دارد به رفح حمله نظامی کند.
کد خبر: ۱۴۵۵۵۳۹

این موضوع به نوعی تناقض آشکاری با رویه کلی افکار عمومی جهان دارد، همزمان با این تصمیمات خیزش دانشگاه‌های سراسر جهان به عموم مردم تعمیم یافته و حالا نه‌تنها در دانشگاه‌های غرب و آمریکا که واکنش‌ها و راهپیمایی‌ها علیه رژیم جعلی به توده مردم هم رسیده است.

نشانه‌های دیگری هم مبنی بر عزم تداوم جنایت‌ها وجود دارد، شاید یکی از آنها تعطیل شدن دفتر شبکه الجزیره قطر در تل‌آویو باشد، تصمیمی که به‌خوبی نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی به تمامی، جنگ روایت را باخته و سعی دارد با پروپاگاندای رسانه‌ای تحت اختیارش به سرکوب انعکاس جنایت‌هایش بپردازد البته هرچه این موضوع توسط رژیم جعلی پیش می‌رود، برای افکار عمومی آشکارتر می‌شود که جنون جنایت رژیم صهیونیستی تمامی ندارد و بهانه آنها برای تداوم جنگ، پوشالی است.

این موضوع اگرچه در رسانه‌های غربی نمودی ندارد اما در فضای مجازی که به نوعی آینه تمام‌نمای جوامع است، به‌خوبی نشان‌دهنده نظر واقعی مردم است.

همین موضوع آمریکا را وادار به مسدودسازی شبکه اجتماعی تیک‌تاک می‌کند؛ چراکه به اعتراف یکی از سناتورهای آمریکا با ادامه فعالیت آزادانه تیک‌ تاک تا ۲۰ سال دیگر اساسا اسرائیلی وجود نخواهد داشت! این ماجرا محدود به یک شبکه اجتماعی نیست و نظرسنجی‌های مختلف صورت‌گرفته توسط نهادهای حاکمیتی و دانشگاهی آمریکا هم نشان از تضاد آشکار افکار عمومی غرب با سیاست‌های درپیش گرفته‌شده توسط حاکمان آن دارد.

در یک فقره آماری که توسط دانشگاه هاروارد صورت‌گرفته ۵۱ درصد از پاسخگویان خواستار محو اسرائیل بوده‌اند! این موضوع از جایی جالب توجه‌تراست که بدانیم این دانشگاه در آمریکا مشهور به سرکوب آزادی بیان است! 

خیزش نسل نو علیه صهیونیسم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها