شرکت پالایش نفت تبریز برای اولین بار در دو غرفه هم‌زمان در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی حضور خواهد یافت.
کد خبر: ۱۴۵۵۵۵۴
نویسنده امین بیل ساز

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش نفت تبریز، این شرکت در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به صورت هم‌زمان در دو غرفه حضور خواهد یافت که این حضور گسترده برای نخستین بار رقم می‌خورد.

شرکت پالایش نفت تبریز در این نمایشگاه در سالن 41 به صورت مشترک در غرفه شرکت‌های پالایش نفت خصوصی کشور و در سالن 38 غرفه گروه گسترش نفت و گاز پارسیان حضور خواهد داشت و به نمایش دستاوردها و فعالیت‌های خود خواهد پرداخت.

نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران بزرگ‌ترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در این حوزه است که سالانه با حضور تعداد زیادی از شرکت‌های توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برپا می‌شود. بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از 19 تا 22 اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. در این نمایشگاه بیش از ۱۵۰۰ شرکت ایرانی و بیش از ۲۵۰ شرکت خارجی از ۱۲ کشور مختلف از جمله چین، روسیه، آلمان، فرانسه، ژاپن و ... حضور دارند.

روابط عمومی شرکت پالایش نفت تبریز از همه علاقه‌مندان دعوت می‌کند برای اطلاع از فعالیت‌ها و دستاوردهای این مجموعه، از غرفه شرکت پالایش نفت تبریز در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی بازدید کنند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها