کارگاه آموزشی «عکس؛ رسانه عصر حاضر» با حضور برگزیدگان مسابقه ملی عکس «زندگی با کتاب» و جمعی از هنرمندان استان مرکزی در مرکز ماهور شهر اراک برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۵۵۸۲۴

مهدی توکلیان، فعال رسانه ای در این کارگاه اظهار کرد: ارتباطات در هزاره سوم و عصر جدید معنا و مفهومی نوین به خود گرفته است و دروازه‌های جدیدی مبتنی بر فناوری و علوم مختلف را شامل شده است.

توکلیان افزود: با توجه به پیشرفت‌های همه‌جانبه در جامعه کنونی، حوزه ارتباطات می تواند دارای مهم‌ترین و نقش‌آفرین‌ترین شهرهای رسانه‌ای جهان باشد.

کارگاه آموزشی «عکس؛ رسانه عصر حاضر» برگزار شد

وی تاکید کرد: هنر، پایه و شالوده اصلی زندگی عموم مردم است و اگر از تار و پود زندگی آن‌ها بیرون بیاید و به‌عنوان یک حیطه لوکس یا تجملاتی انگاشته شود، خاصیت خود را از دست می‌دهد.

این فعال رسانه ای گفت:  فروریختن مرزهای جغرافیایی در دنیای مدرن امروزی به پشتوانه فناوری‌های روزافزون و توسعه همه‌جانبه استفاده از فضای تحت وب در جهان ارتباطات، فرهنگ، هنر و رسانه را نیز دچار تغییرات اساسی کرده است.

استاد عکاسی بیان کرد: رسانه‌ها با انتخاب و به‌کار بردن قالب‌های متنوع رسانه‌ای، تفکرات خود را در الگوی بازاریابی اجتماعی عرضه می‌کنند از این رو ضرورت درک بیشتر از تاثیر رسانه و بالا بردن سطح سوادرسانه برای بیان هنرمندانه و عالمانه با تمسک به ساحت هنر از ضروریات عصر حاضر دنیای ارتباطات به حساب می‌آید.

کارگاه آموزشی «عکس؛ رسانه عصر حاضر» برگزار شد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها