با حضور دکتر پرتوافکنان عضو هیات مدیره بانک سپه

مراسم تکریم و معارفه مدیر شعب منطقه خراسان شمالی انجام شد

عضو هیأت مدیره بانک سپه در دیدار با استاندار اعلام کرد

آمادگی بانک سپه برای حمایت از طرح‌های توسعه‌ای استان خراسان شمالی

اسدالله ابراهیمی _جام جم آنلاین _ دکتر مصطفی پرتوافکنان، عضو هیئت‌مدیره بانک سپه در دیدار با دکتر محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی آمادگی این بانک برای کمک به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و طرح‌های توسعه‌ای فعالان اقتصادی استان را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۴۵۵۸۵۷
نویسنده اسدالله ابراهیمی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه؛ دکتر پرتوافکنان در این دیدار، ضمن اشاره به نقش تأثیرگذار بانک سپه در توسعه استان خراسان شمالی گفت: این بانک، طی سال‌های اخیر با تأمین مالی پروژه‌های بزرگ نظیر سیمان بجنورد، مرکز تجاری، تفریحی و گردشگری طلای سفید و شرکت دانش‌بنیان آذین فورج اسفراین نقش مهمی در رونق تولید و اشتغال‌زایی استان داشته است. وی افزود: بانک سپه علاوه بر حمایت از واحدهای صنعتی بزرگ، پشتیبانی از کسب‌وکارهای کوچک و گره‌گشایی از مشکلات مالی اقشار مختلف مردم، گام‌های مؤثری در استان خراسان شمالی برداشته است.

آمادگی بانک سپه برای حمایت از طرح‌های توسعه‌ای استان خراسان شمالی

دکتر پرتوافکنان با اشاره به همسویی بانک سپه با سیاست‌های اقتصادی دولت تصریح کرد: کمک به تحقق اهداف شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» از برنامه‌های اولویت‌دار بانک سپه است و فعالان اقتصادی بخش خصوصی در استان خراسان شمالی از حمایت‌های ویژه این بانک برخوردار خواهند بود. استاندار خراسان شمالی نیز در این دیدار با قدردانی از خدمت‌رسانی مطلوب بانک سپه به اقشار مختلف مردم به‌ویژه فعالان اقتصادی استان ابراز امیدواری کرد که نقش‌آفرینی این بانک، در توسعه استان تداوم و گسترش یابد. بر اساس این گزارش، عضو هیئت‌مدیره بانک سپه در سفر به استان خراسان شمالی همچنین از مرکز تجاری، تفریحی و گردشگری طلای سفید و شرکت دانش‌بنیان آذین فورج اسفراین بازدید و با مدیران این واحدهای اقتصادی در مورد راه‌های گسترش همکاری‌های دوجانبه تبادل‌نظر کرد. دکتر پرتوافکنان فعالان اقتصادی خوش‌نام، متعهد و متخصص را از شرکای اصلی بانک برشمرد و گفت: همکاری دوجانبه با این بخش از فعالان اقتصـادی سرعت توسعه استان را افزایش می‌دهد و برای طرفین یک مشارکت برد-برد محسوب می‌شود./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها