معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران در کرج

پردیس کشاورزی دانشگاه تهران پذیرای ۴ هزار دانشجو خواهد بود

با تصویب هیئت دولت

دانشگاه البرز ایجاد می شود

هیئت وزیران شب گذشته 270 بند را در جلسه دولت در استان البرز به تصویب رساند که در این میان ایجاد دانشگاه البرز ، انتقال دو پژوهشگاه وابسته به وزارت علوم و انتقال سازمان سنجش آموزش کشور از مهمترین مصوبات بخش آموزش عالی بود.
کد خبر: ۳۷۵۸۵۸

 به گزارش مهر، هیئت دولت تغییر برخی شاخص های توسعه ای استان طی دو دوره سفر استانی را نیز اعلام کرد که در بخش امور آموزش عالی، رشد 30 درصدی در تعداد دانشجویان استان بخشی از مصوبات بود.

در بخش آموزش، بهداشت و درمان یکی از مهمترین مصوبات هیئت دولت در شب گذشته ایجاد و احداث دانشگاه البرز در شهرستان کرج پس از اخذ مجوزهای لازم و انتقال حداقل دو پژوهشگاه وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از تهران به شهرستان های استان و انتقال سازمان سنجش کشور به استان البرز بود.

اختصاص مبلغ 40 میلیارد ریال جهت تکمیل و تجهیز واحدهای دانشگاه پیام نور استان طی سال های 89 و 90 ، اختصاص مبلغ 21 میلیارد ریال برای حمایت از مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی استان طی سال های 89 تا 91 و اختصاص مبلغ 20 میلیارد ریال برای توسعه پردیس کشاورزی و منابع طبیعی از دیگر مصوبات این دوره از سفر استانی دولت بود.

همچنین ارتقای دانشکده محیط زیست به دانشگاه محیط زیست و تأمین هزینه های راه اندازی شعبه بنیاد ملی نخبگان در استان البرز از دیگر مصوبات مهم دولت در حوزه آموزش عالی بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها