ائمه جمعه با چشم باز و نگاه تیز مطالب را رصد می‌کنند

ائمه جمعه هر کدام با چشم باز و نگاه تیز در مناطق خودشان مطالب را رصد می‌کنند و مسائل آموزشی، فرهنگی، سیاسی و عملکرد مسئولان و مطالبات مردم را زیر نظر دارند.
کد خبر: ۱۱۸۰۰۹۱
ائمه جمعه با چشم باز و نگاه تیز مطالب را رصد می‌کنند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز چهارمحال و بختیاری؛ نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری در نشست ائمه جمعه افزود: امروز مطالبات فراوان مردم و برخی مسئولینی که گاهی در بعضی از عرصه‌ها حق مطلب را ادا نمی‌کنند؛ بر سنگینی کار ائمه جمعه افزوده است.
حجت الاسلام و المسلمین نکونام گفت: وظیفه‌مان اقتضاء می‌کند تساهل و تسامح نداشته باشیم و در انجام وظایف مان جدی باشیم.
امام جمعه شهرکرد بر توجه و استفاده از ظرفیت حلقه های صالحین بسیج تاکیدکرد و افزود: اگر ورود پیدا کنیم و وقت بگذاریم؛ می‌توانیم اثرگذار باشیم و این حلقه‌ها را به معنای واقعی کلمه عمق ببخشیم.
نماینده ولی فقیه در استان در پایان گفت: هر جلسه‌ای که پولی در آن نیست و امکاناتی ندارد؛ امام جمعه مسئول آن است و این واقعیتی است که این مسئولیت بر دوش ما است و باید آن را به مقصد برسانیم.
بیان مشکلات استان در حوزه آب و برخی رویه‌ها در مدیریت آب استان از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.
در پایان این نشست ائمه جمعه استان بیانیه‌ای را خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص مشکلات آب استان صادر کردند که در آن از آقای دکتر لاریجانی خواسته شده جلوی یک‌جانبه‌نگری‌ها، رویه‌های فراقانونی و غیرکارشناسی در مدیریت آب گرفته شود و برای رفع سوء مدیریت در بهره‌مندی از آب به ویژه در مناطق روستایی که با مشکل جدی آب شرب مواجه هستند؛ چاره اندیشی شود.
همچنین در این بیانیه خواسته شده سازمان‌های نظارتی بر رسالت و تکالیف قانونی خود عمل نمایند و با تحقیق و تفحص جلوی تخلفات گرفته شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها