اجرای طرح های اشتغال کمیته امداد نیازمند بودجه

کمیته امداد برای تحقق اشتغال ۱۷۰ هزار نفری افراد زیر پوشش به ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بودجه نیاز دارد.
کد خبر: ۱۱۸۵۱۶۰
اجرای طرح های اشتغال کمیته امداد نیازمند بودجه

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) در سفر به شهرکرد گفت: برای اجرای طرح های اشتغالزایی در سال 98 حدود یکهزار و 400 میلیارد تومان اعتبار در قالب تسهیلات قرض الحسنه در بودجه پیش بینی شده است که زمینه ایجاد 30 هزار فرصت شغلی را فراهم می کند، این در حالی است که کمیته امداد برای تحقق اشتغال 170 هزار نفری افراد زیر پوشش به 3 هزار و 500 میلیارد تومان بودجه نیاز دارد.

آقای عبدالملکی با اشاره به اینکه یک سوم افراد بیکار کشور زیر پوشش کمیته امداد هستند، افزود: امسال برای 82 هزار نفر شغل ایجاد شده و پرونده کارسازی 200 هزار نفر هم تکمیل شده است که این فعالیت های اشتغالزایی توانسته آمار شاغلان زیر پوشش در چهار دهه انقلاب را به یک میلیون و 800 هزار نفر ارتقاء دهد و 700 هزار خانواده ایرانی را خودکفا کند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد با اشاره به آماده شدن مقدمات برگزاری جشن خودکفایی 24 هزار نفر از مددجویان این کمیته، گفت: اجرای طرح های خودکفایی و قطع مستمری سالانه 30 میلیون ریالی برای هر خانواده، صرفه جویی دو میلیارد و 100 میلیون تومانی را برای دولت به همراه داشته است.

عبدالملکی افزود: تاکنون هفت هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است و امسال هم چهار هزار و 500 میلیون تومان وام پرداخت شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها