حمایت مالی و علمی رسانه ملی از رساله های دکتری و پایان نامه های کارشناسی ارشد حقوق و رسانه

معاونت حقوقی و امور مجلس رسانه ملی در راستای دستیابی به راهکارهای علمی در ارتقای بهره وری تولیدات رسانه ای و توسعه و تعمیق رهیافت های حقوقی در مواجه با موضوعات مرتبط با سازمان صدا و سیما، از رساله های دکتری و پایان نامه های کارشناسی ارشد مرتبط با موضوعات حقوق و رسانه حمایت های علمی و مالی به عمل می‌آورد.
کد خبر: ۱۳۰۴۱۱۶
به گزارش جام جم آنلاین، بدون شک ادبیات علمی در هر رشته و گرایشی مرهون تلاش های صاحب نظران و پژوهشگران آن حوزه است و این ادبیات علمی از طریق نگارش رساله ها و پایان نامه ها شکل می گیرد، نمو می کند، تعمیق می یابد و بالنده می شود. حقوق رسانه نیز از این امر مستشنا نیست؛ مخصوصا که در ساحت دانش حقوق در کشورمان این شاخه از حقوق هنوز به دوران توسعه خود نرسیده است و صدها مساله در این حوزه هنوز بدون پاسخی حقوقی باقی مانده است.

بدین منظور این معاونت اقدام به تشکیل شورایی تحت عنوان «شورای حمایت از پایان نامه ها و رساله های حقوق و رسانه» نموده که طی جلسات مختلف و با استفاده از نظریات علمی اساتید رشته های حقوق و ارتباطات و تجربیات عملی کارشناسان رسانه ملی، عناوینی تهیه شده است که می‌تواند برای دانشجویان ارشد و دکتری در حوزه حقوق و رسانه به عنوان موضوعات رساله و پایان نامه مورد توجه قرار گیرد.

علاقمندان می توانند موضوعات، دستورالعمل های مربوطه و فرم های مورد نیاز را از سایت معاونت حقوقی و امور مجلس صدا و سیما به نشانی www.dlpirib.ir دریافت نمایند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها