حوادث بین الملل؛ تگزاس آمریکا

آتش سوزی مهیب در کارخانه بازیافت تگزاس

حوادث تهران؛ قتل

مجازات مرگ برای دانشجوی دکتری به دلیل قتل نامزد

دانشــجوی دکتری کامپیوتر که متهم بــه قتل نامزدش اســت، بــا رد ادعاهایــش در جلســه دادگاه بــه قصــاص محکــوم شــد.متهــم در جلســه دادگاه منکــر اعترافات قبلیاش درباره قتل نامزدش با برق شده بود.
کد خبر: ۱۳۰۵۲۱۷
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از روزنامه جام جم، رســیدگی به ایــن پرونده از بهمن ســال گذشــته با آتش ســوزی در خانه ای در غرب تهــران آغــاز شــد. پــس از مهــار شــعله های آ تــش پیکــر دختر جوانی در یکی از اتاق ها پیدا شد. با معاینه جسد مشخص شــد، او قبل از آ تش ســوزی بر اثر برق گرفتگی جان باخته است.
 
مجازات مرگ برای دانشجوی دکتری به دلیل قتل نامزد
با گزارش پزشــکی قانونــی، نامزد ایــن دختر کــه در زمان آ تش ســوزی در پارکینگ خانه حضور داشــت بازداشت شــد و در بازجویی هــا بــه قتــل اعتــراف کــرد و گفــت: در دانشــگاه بــا نامزدم آشــنا شــده و چهار ســال قبــل عقد کردیــم. روز حادثــه بــا هــم جــر و بحــث کــرده و او بــه اتاق رفــت و خوابیــد. در یــک لحظــه بــه ذهنــم رســید او را بــه قتل برســانم. ســیم برق را به بدن او وصل کــرده و زمانی کــه از مرگــش مطمئــن شــدم. اتــاق را آ تــش زدم تــا بــا صحنه سازی مرگش را آ تش سوزی نشان دهم. با تکمیل تحقیقات و بازسازی صحنه قتل و درخواست اولیــای دم، پرونــده بــا صــدور کیفرخواســت بــه دادگاه کیفری یک اســتان تهران ارســال شــد و متهم در شــعبه دوم پای میز محاکمــه قرار گرفت. در این جلســه اولیای دم برای داماد سابق خود حکم قصاص خواستند. ســپس متهــم در جایــگاه قــرار گرفــت و بــا رد اتهامــش گفت: مــن مرتکــب قتل همســرم نشــدم و تحت فشــار بازجویی بــه قتل اعتــراف کــردم. مــن در انباری بــودم که خانه آ تش گرفت. پــس از دفاعیــات متهــم و وکیــل مدافعــش، قضــات بــرای تصمیم گیــری وارد شــور شــده و دفاعیــات متهــم در جلســه محاکمــه را وارد ندانســته و او را بــه اتهــام قتــل بــه قصــاص و بــرای آ تــش زدن خانــه بــه حبــس محکوم کردند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها