مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر مطرح کرد؛

تکمیل زیرساخت اینترنتی 95درصد از روستاها بالای 20 خانوار

شهردار بندر بوشهر؛

آرامستان وادی الرحمه بوشهر تبدیل به مجموعه ای فرهنگی اجتماعی می‌شود

شهردار بندر بوشهر گفت: با ترسیم افق آرامستان وادی الرحمه شهر بوشهر، این مرکز تبدیل به یک مجموعه ای فرهنگی اجتماعی تبدیل می‎شود.
کد خبر: ۱۳۲۳۹۲۸

 

 

به گزارش جام جم آنلاین و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندربوشهر:حسین صالحیان در نشست هم اندیشی ساماندهی آرامستان وادی الرحمه شهر بوشهر با حضور دکتر مهدوی پور معمار ارشد آرامستان‏های کشور اظهار داشت: رویکرد احداث آرامستان‎ها در سه سطح دفن، خدمات دفن و یک مجموعه کامل فرهنگی و اجتماعی است که برای انجام کار اساسی باید آرامستان وادی الرحمه بوشهر نیز با رویکرد فرهنگی اجتماعی احداث شود.

وی بیان کرد: برای تحقق این مهم احداث ساختمان اداری، فضای سبز و کارگاه های تولیدی مرتبط با خدمات موردنیاز مردم در این حوزه مورد تاکید جدی قرار دارد.
صالحیان ادامه داد: ظرفیت آرامستان بهشت صادق بوشهر در آستانه تکمیل است و این شرایط ایجاب کرده تا ساماندهی آرامستان جدید بوشهر با شتاب بیشتری دنبال شود.

وی اظهار داشت: شبکه تامین آب آرامستان احداث شده و باید سایر زیرساخت های اساسی آن نیز تامین شود تا خدمات موردنیاز شهروندان در آرامستان وادی الرحمه به طور کامل تامین شود.
صالحیان افزود: احداث فضای سبز در جوار آرامستان جدید بوشهر می تواند بخشی از کمبود فضای سبز بوشهر نیز برطرف کند که این مهم در اولویت‏های اصلی در حوزه آرامستان وادی الرحمه شهر بوشهر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها