حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای

بازدید رئیس قوه قضائیه از بیمارستان امام خمینی(ره) کرج

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای صبح امروزبیست و یکم مرداد ماه با حضوردر بیمارستان220 تختخوابی امام خمینی (ره) کرج از بخشهای مختلف این بیمارستان بازدید کرد
کد خبر: ۱۳۳۱۶۹۰
به گزارش جام جم آنلاین البرز،
بیمارستان فوق تخصصی امام خمینی کرج از پنج سال سال پیش(سال ۹۵) به‌دلیل مشکلات مالی و مالکیت تعطیل شد. در پی انتشار اخباری از تعطیلی این بیمارستان در شرایط سخت کرونایی کشور، رئیس قوه قضائیه دستورات لازم را برای تسریع در حل مشکلات این مرکز پزشکی و از سرگیری فعالیت آن صادر کرد. با تلاشهای این قوه‌ این بیمارستان در حساس‌ترین شرایط کرونایی به چرخه درمان کشور بازگشت‌.
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای ضمن بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان و گفتگو‌ با مدیران و کادر درمان، از نزدیک در جریان پیگیریها و اقدامات صورت گرفته برای بازگشایی مجدد این مرکز درمانی قرار گرفت.
رئیس دستگاه قضا با تقدیر از زحمات پزشکان‌ و پرستاران در مقابله با کرونا‌، از حل مشکلات بیمارستان امام خمینی (ره) با تلاش مسئولان قضایی استان البرز و پرداخت حقوق ماهانه کادر درمانی این مجموعه و بازگشت آن به چرخه درمانی کشور در این شرایط دشوار ابراز خرسندی کرد.
لازم به یادآوری است آغاز به کار بیمارستان امام خمینی  کرج کمک  زیادی به حل مشکلات درمانی و پزشکی مردم کرج در زمان پیک پنجم کرونا می کند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها