رجبی دوانی در گفت‌و‌گو با جام‌جم آنلاین:

زاغه نشینیان مسئولان را به کرسی صدارت و وزارت رساندند

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساوجبلاغ خبر داد

مادر و دختر البرزی، وقف کنندگان برتر کشور شدند

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساوجبلاغ گفت: یک مادر و دختر ساوجبلاغی هر کدام با اجرای یک وقف به عنوان واقفان برتر کشوری توسط رییس سازمان اوقاف و امور خیریه و معاون رییس جمهور تجلیل شدند
کد خبر: ۱۳۴۲۹۳۲
به گزارش جام جم آنلاین البرز؛ حجت الاسلام و المسلمین محسن سراغی گفت: «ام البنین قاسمی» مادر شهید «محسن نادری» یک باب منزل مسکونی خود در روستای ولیان این شهرستان را به مساحت ۲۷۰ مترمربع با ارزش یک میلیارد تومان وقف کرد.
وی افزود: این بانوی واقف خیراندیش ملک خود را با نیت خیرات و مبرات و عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) وقف کرده است.
وی گفت: همچنین واقف خیراندیش «مژگان نادری» خواهر شهید محسن نادری نیز منزل مسکونی خود در شهر هشتگرد را به مساحت ۸۴ مترمربع و به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان به نیت ترویج فرهنگ نماز، عزاداری سیدالشهدا (ع) و خیرات و مبرات همچون کمک به فقرا، ایتام، بدسرپرستان و کمک به هزینه درمان بیماران محروم وقف کرد.
سراغی با بیان اینکه یکی از اعضای هیات امنای بقاع متبرکه این شهرستان نیز به عنوان هیات امنا و بقعه ساز فعال و برتر در کشور تجلیل شد، افزود: «جعفر ناصردهقان» هیات امنای آستان مقدس امامزاده اظهرالدین روستای ایقربلاغ این شهرستان از ابتدای امسال حدود ۴ میلیارد تومان از طریق خیران در قالب طرح مودت برای این امامزاده جذب کرد.
معرفی ۲ هیات امنای ساوجبلاغی به عنوان برتر استانی
رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساوجبلاغ گفت: همچنین ۲ نفر از هیات امنای امامزادگان این شهرستان به عنوان برتر استانی توسط مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز تجلیل شدند.
وی افزود: «زینب غلامرضاپور» عضو هیات امنای آستان مقدس امامزاده حسین (ع) کردان فعال در عرصه امور اجتماعی برای تولید و اشتغالزایی در قالب طرح شمیم خدمت اقدام به راه اندازی کارگاه خیاطی در این امامزاده کرد.
وی تصریح کرد: این بانوی فعال در این کارگاه برای ۱۵ بانو ایجاد اشتغال کرده است.
سراغی بیان داشت:‌ "حاج محمد حشمی پور" نیز عضو هیات امنای آستان مقدس امامزادگان عبدالله و صالح (ع) شهر کوهسار نیز با راه اندازی کارگاه بسته بندی مواد غذایی اقدام به تولید و اشتغالزایی در قالب طرح شمیم خدمت کرده است.
وی گفت: حشمی پور در فاز اول اقدام به اشتغالزایی برای ۱۰ نفر کرده و در فازهای بعدی ظرفیت توسعه تا ایجاد اشتغال برای ۶۰  نفر وجود دارد.
شهرستان ساوجبلاغ دارای ۴۷۸ موقوفه است.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها