معاون شهردار رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد خبرداد؛

آغاز هفته وحدت در مشهد با فضاآرایی شهری

معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد از آذین بندی شهر با نصب پرچم و ریسه و اکران قاب های تصاویر شهری خبرداد.
معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد از آذین بندی شهر با نصب پرچم و ریسه و اکران قاب های تصاویر شهری خبرداد.
کد خبر: ۱۳۴۳۰۴۵

 به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی ،سیدمجتبی منتظری ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم(ص) و آغاز هفته وحدت و تقریب مذاهب، اظهار کرد: به مناسبت این میلاد فرخنده و آغاز هفته وحدت اقدامات متعددی در راستای آذین بندی مناطق با ریسه ‌ها و پرچم‌ های رنگی انجام شده است.
وی افزود: تعداد ۲۰۰ هزار متر ریسه رنگی در پل‌ ها، روگذرها، زسرگذرها و معابر اصلی شهر توسط مناطق نصب؛ و همچنین تعداد ۶۰ هزار متر ریسه رنگی در سایر خیابان‌های سطح شهر توسط اداره فرهنگی و هنری این سازمان اکران شده است.
معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری تصریح کرد: تعداد یک هزار عدد پرچم بیرقی سر درب مغازه‌ ها با عنوان «اسعد الله» در معابر اطراف حرم مطهر رضوی و ۳۰۰۰ عدد پرچم بیرقی رنگی در مسیر خطوط بی‌آرتی با ترکیب سبز، زرد، آبی و قرمز توسط مناطق نصب شده است.
منتظری با اشاره به نصب پرچم های آویز رنگی در سطح شهر، تصریح کرد: ۳ هزار و ۵۰۰ عدد پرچم آویز رنگی در سطح شهر توسط مناطق ۱۳گانه نصب و به نمایش گذاشته شده است. همچنین اکران قاب تصاویر شهری یکی دیگر از اقدامات سازمان فرهنگی و اجتماعی در هفته وحدت است.
وی با اشاره به اکران تصاویر شخصیت‌های برجسته و شهید در عرصه وحدت، خاطرنشان کرد: تعداد ۴۲ سازه قاب تصاویر شهری مزین به عکس شهدای وحدت اکران شده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها