عملیات اجرایی ناحیه صنعتی زاوه آغاز شد

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی از آغاز عملیات اجرایی ناحیه صنعتی زاوه با حضور
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی از آغاز عملیات اجرایی ناحیه صنعتی زاوه با حضور "محسن زنگنه" نماینده مردم شهرستانهای تربت حیدریه، زاوه و مه ولات خبر داد.
کد خبر: ۱۳۴۹۳۱۰

 به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی ،علی بهرامی زاده در حاشیه آغاز عملیات این ناحیه صنعتی گفت: پس از سالها انتظار مردم شریف شهرستان زاوه عملیات ناحیه صنعتی در زمینی به وسعت ۲۵ هکتار در این منطقه آغاز شد.
وی اضافه کرد: امسال زمینه ایجاد چهار ناحیه صنعتی جدید در شهرستانهای مختلف فراهم شد که در نخستین گام از اجرای این طرحها، عملیات ساخت ناحیه صنعتی زاوه آغاز شد.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: پیش از این مطالعات و مکان یابی لازم از نظر فنی، اقتصادی و زیست محیطی در کارگروه های مختلف برای ایجاد ناحیه صنعتی زاوه انجام گرفته بود که امروز کلنگ عملیات خاکی آن به زمین زده شد.
بهرامی زاده افزود: برآورده های اولیه حاکی از آن است که حدود ۳۰۰ واحد تولیدی می توانند در ناحیه صنعتی زاوه مستقر شوند و پس از انجام عملیات خاکی و مشخص شدن میزان زمین های صنعتی، اقدامات لازم برای ایجاد زیرساختهای آن نظیر برق و آب و گاز انجام می گیرد.
وی پیش بینی کرد که تا دهه فجر امسال زمینه واگذاری اراضی ناحیه صنعتی زاوه به سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی بخش خصوصی فراهم شود. 
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی درباره مزیتهای صنعتی شهرستانهای زاوه، مه ولات و تربت حیدریه گفت: تاکنون ۲ شهرک صنعتی شماره یک و ۲ تربت حیدریه، ناحیه صنعتی رباط سنگ "شهید رضوی" و ناحیه صنعتی مه ولات در این منطقه ایجاد شده است.
بهرامی زاده افزود: شهرک صنعتی تربت حیدریه شماره ۲ ، ناحیه صنعتی "شهید رضوی" رباط سنگ و ناحیه صنعتی مه ولات در مجموع ۲۸۶ هکتار زمین در اختیار دارند و ۱۴ واحد صنعتی با اشتغال ۲۷۰ نفر در این شهرک و نواحی صنعتی فعال هستند که زمینه فعالیت عمده آنها صنایع غذایی است.
محسن زنگنه نماینده مردم تربت حیدریه، زاوه و مه ولات نیز در مراسم آغاز عملیات اجرایی ناحیه صنعتی زاوه به مزیتهای اقتصادی شهرستانهای مزبور در حوزه فرآوری پسته و زعفران اشاره کرد و خواستار ایجاد منطقه پایلوت صنایع غیرفلزی در شرق کشور با محوریت خراسان رضوی شد که مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان در این زمینه قول مساعدت داد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها