مدیر کل بهزیستی استان چهار محال و بختیاری در جمع خبرنگاران :

انتخاب فرخشهر الگوی شهر بدون مانع برای معلولان در کشور اجرایی می‌شود

ظهر امروز

تجمع معلمان شهرکرد مقابل اداره کل آموزش و پرورش استان چهار محال و بختیاری

ظهر امروز حدود سیصد نفر از معلمان و فرهنگیان شاغل و باز نشسته با تجمع در مقابل اداره کل آموزش و پرورش استان خواستار اجرائی شدن رتبه بندی فرهنگیان و یکسان سازی حقوق معلمین بازنشسته و شاغل شدند.
کد خبر: ۱۳۵۰۸۷۵

به گزارش جام جم آنلاین- چهار محال و بختیاری، ظهر امروز پنچشنبه حدود سیصد نفر از معلمان بازنشسته و شاغل با تجمع در مقابل آداره کل آموزش و پرورش استان خواستار رسیدگی عاجل وزیر آموزش و پرورش به اجراء طرح رتبه بندی معلمین و همچنین بازنشستگان فرهنگی خواستار اجرای دقیق و عادلانه یکسان سازی معلمین شاغل و باز نشسته شدند.

در این تجمع که در نهایت آرامش و مسالمت آمیز برگزار شد فرهنگیان و معلمان ضمن احترام به آرمانها و ارزشهای انقلاب ، امام راحل و رهبری  بر توجه و دقت مسئولان ، دولت و مدیران آموزش و پرورش به معیشت و جایگاه فرهنگیان سراسر کشور بالاخص معلمان زحمتکش در استان چهار محال و بختیاری شدند.

در این تجمع فرهنگیان احقاق حقوق خود با اجرای دقیق و کامل لایحه رتبه بندی معلمان را خواستار شدند.

 در ادامه فرحناز قائدامینی هارونی مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال  با حضور در اجتماع تجمع کنندگان   گفت: اجرای رتبه بندی معلمان در دست استان نیست و باید از طریق دولت و مجلس در سطح ملی بررسی و اجرایی شود، البته اداره کل آموزش و پرورش استان از طریق وزارتخانه پیگیر این موضوع است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها