رئیس جمهور بودجه ۱۴۰۱ را امروز به مجلس می‌آورد

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست آقای قالیباف آغاز شد و قرار است رئیس جمهور برای تقدیم لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ میهمان صحن علنی امروز مجلس باشد.
کد خبر: ۱۳۵۲۳۸۸
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، نمایندگان در ابتدا گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح حمایت از مالکیت صنعتی را بررسی می‌کنند.

لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری اسلامی افغانستان در خصوص ارتباط بین‌المللی راه‌آهن، ادامه رسیدگی به طرح تسهیل صدور برخی مجوز‌های کسب و کار، ادامه رسیدگی به لایحه نظام رتبه‌بندی معلمان نیزامروز در دستور کار نمایندگان قراردارد.

گزارش شوردوم کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد طرح جهش تولید دانش بنیان بررسی، گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه اجرای طرح چهل و شش هزار هکتاری آبیاری دشت سیستان، انتخاب نماینده ناظر در شورای برنامه ریزی و توسعه استان، انتخاب نماینده ناظر در کمیته هماهنگی اشتغال استان قم و انتخاب نماینده ناظر در شورای نظارت بر مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی استان قم نیز در دستور کارامروز مجلس قرار دارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها