تعریف خدمات سئو

امروزه، 55 درصد از کسب و کارها در خدمات بهینه سازی موتور جستجوی حرفه ای (SEO) سرمایه گذاری می کنند. قبل از اینکه شرکت شما حتی خدمات سئو را در نظر بگیرد، پاسخ به این دو سوال بسیار مهم است: خدمات سئو چیست و خدمات یک شرکت سئو باید شامل چه مواردی باشد؟
کد خبر: ۱۳۵۴۲۲۹
 
تعریف خدمات سئو
 
خدمات سئو خدماتی هستند که معمولا توسط یک آژانس سئو ارائه می شوند و به شرکت شما در بهینه سازی موتور جستجو کمک می کنند. با SEO، کسب و کار شما می خواهد دید خود را در نتایج موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ افزایش دهد. شما به طور خاص روی نتایج جستجوی مرتبط با شرکت، محصولات، خدمات یا صنعت خود تمرکز می کنید.
 
از آنجایی که موتورهای جستجو مانند گوگل برای تعیین رتبه یا موقعیت یک وب سایت در نتایج جستجو به بیش از 200 عامل متکی هستند، برای موفقیت در سئو به تخصص قابل توجهی نیاز دارد. به همین دلیل است که بسیاری از کسب و کارها با ارائه دهنده خدمات سئو همکاری می کنند.
 
آژانس های سئو چه خدماتی ارائه می دهند؟
 
در سال‌ هایی که موتورهای جستجو مانند Google راه‌ اندازی شدند، الگوریتم‌ های موتورهای جستجو دستخوش به‌ روزرسانی‌ ها و نوآوری‌ های متعددی شده‌ اند. به همین دلیل است که بسیاری از شرکت های SEO خدمات تخصصی سئو را ارائه می دهند و به کسب و کارها در صنایع خاص و رقابتی کمک می کنند تا موفق شوند.
 
چند نمونه از رایج ترین خدمات بازاریابی سئو عبارتند از:
 
سئوی محلی
سئوی تجارت الکترونیک
گزارش سئو
 
برای بسیاری از شرکت ها، خدمات سئو سنتی همه چیزهایی را که برای موفقیت نیاز دارید فراهم می کند. با این حال، اگر یک فروشگاه محلی یا تجارت الکترونیک هستید، خدمات سئوی محلی و تجارت الکترونیک یک مزیت رقابتی است که می تواند تاثیر استراتژی سئوی شما را به حداکثر برساند.
 
در برخی موارد، خدمات سئو بر روی حوزه های خاصی از سئو تمرکز می کنند، مانند:
 
سئوی درون صفحه، که بر بهینه سازی های مرتبط با وب سایت شما، مانند بر چسب های عنوان، محتوا و موارد دیگر تمرکز دارد.
 
سئوی خارج از صفحه، که بر روی بهینه سازی های مربوط به حضور آنلاین شما تمرکز می کند، مانند بک لینک های وب سایت شما.
 
سئوی فنی، که بر بهینه سازی های مرتبط با باطن وب سایت شما تمرکز دارد، مانند سرعت صفحه، معماری سایت و موارد دیگر.
 
از آنجایی که سئو برای موفقیت به سئو داخلی، خارج از صفحه و فنی نیاز دارد، سرمایه گذاری در این خدمات برای شرکت ها غیر معمول است. اکثر آنها برنامه‌ های سئوی خدمات کامل را انتخاب می‌ کنند که شامل سئو داخلی، خارج از صفحه و سئوی فنی می‌شود، زیرا این طرح‌ ها راه‌ حلی همه‌ جانبه را در اختیار شما قرار می‌ دهند تا بتوانید زمان خود را در جای دیگری متمرکز کنید.
 
7 موردی که باید شامل خدمات شرکت سئو شود
 
اکنون که با تعریف خدمات سئو آشنا شدید، بررسی خدمات ارائه شده توسط شرکت های سئو ضروری است. در حالی که هر شرکت بازاریابی دیجیتال متفاوت است، شما می خواهید با ارائه دهنده ای شریک شوید که بسته کاملی را در مورد سئو ارائه می دهد.
 
تعریف خدمات سئو
1 . آنالیز سئو
 
خدمات هر شرکت سئو باید دارای آنالیز SEO باشد.
 
با آنالیز سئو ، ارائه دهنده سئوی شما نگاهی عمیق به استراتژی فعلی شما می‌ اندازد.
 
حتی اگر استراتژی سئو ندارید، آژانس سئو وب سایت شما را از منظر سئو ارزیابی می کند و به این می پردازد که کجا برتر است و کجا می تواند از پیشرفت ها استفاده کند.
 
در حالی که می‌ توانید از ابزارهای آنالیز رایگان سئو استفاده کنید، آنها بینشی مشابه تیمی از متخصصان سئو را در اختیار کسب و کار شما قرار نمی‌ دهند.
 
به همین دلیل است که خدمات سئو باید شامل آنالیز باشد. اگر این کار را نکنند، نشان دهنده عدم آمادگی و سرمایه گذاری توسط شرکت سئوی شما است. عدم وجود آنالیز سئو همچنین می تواند نشان دهد که آژانس شما برنامه ای برای ایجاد یک استراتژی سفارشی برای کسب و کار شما ندارد. در عوض، آنها از یک قالب استفاده می کنند، به همین دلیل است که نمی خواهند زمان حسابرسی سایت شما را صرف کنند.
 
بهترین استراتژی ها متناسب با کسب و کار، برند شما و مخاطبان شما ارائه می شوند.
 
2 . تحلیل رقبا
 
مهم نیست که صنعت شما چقدر جایگاه ویژه ای دارد، شما می خواهید یک تحلیل از رقبا با خدمات سئوی خود داشته باشید. با ابزار های تجزیه و تحلیل رقبا، شرکت SEO شما می تواند رقبای آنلاین و آفلاین را کشف کند.
 
این کشف می تواند استراتژی شما را مشخص کند و به شما کمک کند تا از نقاط ضعف رقبا بهره ببرید. در حالی که بسیاری از آژانس های سئو شامل تجزیه و تحلیل اولیه رقبا با خدمات خود می شوند، شما می خواهید با شرکت هایی شریک شوید که تجزیه و تحلیل رقبا را به بخشی منظم از استراتژی شما تبدیل می کنند.
 
3 . استراتژی سفارشی
 
یک استراتژی سفارشی جزء اصلی تعریف خدمات سئو است. وقتی رویکردی شخصی سازی شده برای کسب و کار خود دارید، می توانید بازگشت سرمایه (ROI) خود را از SEO به حداکثر برسانید. این به تماس‌ ها، سفارش‌ ها و بازدید های بیشتر از شرکت شما ختم می‌ شود.
 
به همین دلیل است که تیم شما باید روی خدمات شرکت‌ های SEO که استراتژی‌ های سفارشی ارائه می‌ دهند سرمایه‌ گذاری کند.
 
4 . بهینه سازی خارج از صفحه
 
وقتی در خدمات سئو سرمایه گذاری می کنید، بسته شما باید شامل بهینه سازی خارج از صفحه باشد. در سئو، بهینه سازی خارج از صفحه به بهینه سازی عوامل خارج از وب سایت شما اشاره دارد که بر رتبه شما در نتایج جستجو تاثیر می گذارد. به عنوان مثال، پروفایل بک لینک شما می تواند رتبه شما را در نتایج جستجو شکل دهد.
 
اگر نمی دانید که آیا یک آژانس سئو، بهینه سازی خارج از صفحه را با خدمات سئوی خود ارائه می دهد، فقط بپرسید! آن‌ ها می‌ توانند یک نمای کلی از خدمات سئو و همچنین معنای محصولات خاص را در اختیار تیم شما قرار دهند. به این ترتیب، کارکنان شما می توانند در هنگام انتخاب آژانس تصمیمی آگاهانه بگیرند.
 
5 . بهینه سازی داخلی سایت
 
سئوی داخلی سایت یکی دیگر از اجزای مهمه خدمات سئو است. با بهینه سازی داخلی سایت، آژانس سئوی شما بر روی بهینه سازی ویژگی های وب سایت شما برای موتورهای جستجو مانند گوگل تمرکز می کند.
 
چند نمونه از برخی از خدمات سئوی داخلی صفحه عبارتند از:
 
به‌ روزرسانی برچسب‌ های عنوان، توضیحات متا و تگ‌ های هدر برای جستجو
 
بررسی معماری اطلاعات وب سایت شما، تغییر مسیر ها و ساختار پیوند داخلی
 
ایجاد نقشه سایت
 
بهینه سازی تصاویر سایت بر اساس بهترین روش ها
 
تحقیق و بهینه سازی وب سایت با کلمات کلیدی ارزشمند و مرتبط
 
تجزیه و تحلیل قابلیت استفاده، سرعت و طراحی سایت شما
 
در بیشتر موارد، بهینه سازی داخلی سایت بخش قابل توجهی از خدمات سئوی شما را تشکیل می دهد. به همین دلیل است که اگر یک شرکت سئوی داخلی را ارائه ندهد، خدمات سئو ارائه نمی کند، به این معنی که تیم شما باید آژانس دیگری را پیدا کند.
 
6 . گزارش های ماهانه
 
شما آژانسی می خواهید که تیم شما بتواند به آن اعتماد کند، به همین دلیل است که همکاری با یک شرکت SEO که شامل گزارش های منظم ماهانه است بسیار مهم است. با گزارش عملکرد، کسب و کار شما می تواند بینش فوری از نتایج استراتژی سئوی شما دریافت کند.
 
7 . بهینه سازی پیشرونده
 
شما به طور مداوم با آژانس خود همکاری می کنید، به همین دلیل است که شرکت های سئو باید به عنوان توسعه دهنده کسب و کار شما کار کنند. همچنین به همین دلیل است که خدمات آنها باید شامل بهینه سازی تدریجی باشد. با بهینه سازی مستمر آژانس سئو، سایت شما به طور مداوم بهینه می شود.
 
حتی پس از اینکه سایت شما استانداردهای سئو را برآورده کرد، آنها همچنان به یافتن راه هایی برای بهبود و ارتقای استراتژی سئوی شما ادامه می دهند که به شما امکان می دهد از سئو درآمد بیشتری کسب کنید.
 
جمع بندی
 
سرمایه گذاری در خدمات سئو مزایای متعددی دارد. به طور کلی، خدمات یک آژانس SEO به شما کمک می کند تا یک استراتژی سئو را پیاده سازی و حفظ کنید ، و همچنین عملکرد جستجوی ارگانیک خود را پیگیری و نظارت کنید تا شاهد رونق کسب و کار خود باشید.
 

منبع: webfx
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها