کشف 4 دستگاه خودرو مسروقه در خرم آباد

رئیس پلیس آگاهی استان از کشف 4 دستگاه خودرو مسروقه سند نمره در شهرستان خرم آباد خبرداد.
کد خبر: ۱۳۵۴۹۲۴
به گزارش جام جم آنلاین لرستان: سرهنگ عبدالرضارخشان بیان کرد: در پی وقوع سرقت های متعدد خودرو در سطح شهرستان خرم آباد و با توجه به اینکه سارقان بعد از سرقت با سند نمره کردن وسایل نقلیه با قیمت های هنگفت در سامانه دیوار و یا آژانس ها و بنگاه های معاملاتی به فروش می رسانند، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
 
وي تصريح كرد: ماموران با انجام تحقیقات پلیسی و جزئیات وقوع سرقت ها و بررسی شیوه شگرد سارقان در نهایت موفق به شناسایی یک سارق حرفه ای  شدند و با هماهنگی قضائی متهم را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت دادند.
 
سرهنگ رخشان ادامه داد: متهم دستگيرشده در تحقیقات پليس و مواجهه شدن با دلايل و مستندات به 4 فقره سرقت خودرو معترف و خودرو های کشف شده جهت کارشناسی در اختیار کارشناسان اداره تشخیص هویت قرار گرفتند وکارشناسان باروش های نوین کشف توانستند هر 4 دستگاه خودرو را مشخص و تحویل مال باختگان نمایند.  
    
رئیس پلیس آگاهی لرستان، در پایان به شهروندان توصیه کرد: بهتر است قبل از هرگونه خرید و فروش، مشخصات خودرو رابا مندرجات روی اسناد و مدارک مطابقت داده شود و در صورت لزوم، اصالت اوراق و اسناد توسط کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گیردو از آنان خواست ضمن توجه به هشدارهاي پليس هرگونه تردد مشكوك افراد و وسايل نقليه را بلافاصله از طريق 110 به پليس اطلاع دهند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها