ارائه خدمات مخابراتی در 388 دفتر پیشخوان و ICT روستایی کردستان

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: در حال حاضر از طریق 388 دفتر پیشخوان و ICT روستایی خدمات مخابراتی به مردم ارائه می شود.
کد خبر: ۱۳۶۳۰۰۶

به گزارش جام جم آنلاین کردستان، آزاد حکمت صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: دفاتر پیشخوان و ICT بر حسب نیاز و تعداد ساکنین موجود در هر منطقه(شهری و روستایی) مجوز فعالیت دارند و در این مراکز خدمات تلفن ثابت، اینترنت پرسرعت مخابرات و تلفن همراه به مراجعه‌کنندگان ارائه خواهد شد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان اظهار داشت: در راستای ارائه خدمات بیشتر به مردم و اجرای برنامه‌های دولت الکترونیک، برخی از امورات مربوط به دیگر دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز در این مراکز انجام می‌شود.

حکمت با اشاره به وجود 388 دفتر پیشخوان و ICT روستایی در استان خاطرنشان ساخت: تعداد 252 مورد از این آمار مربوط به دفاتر پیشخوان در مناطق شهری و 136 مورد دیگر مربوط به دفاتر ict روستایی است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان کاهش هزینه‌ها و رفت و آمد به شهرها را از مزایای اصلی راه‌اندازی دفاتر ict روستایی و دفاتر پیشخوان دانست و اعلام کرد: با راه‌اندازی این دفاتر بسیاری از مشکلات مردم در مراجعه به شهرها برای انجام امورات مربوط مخابرات و گاها دیگر ادارات رفع شده است.

حکمت یادآور شد: دفاتر پیشخوان و ict روستایی نقش بسزایی در تکرم ارباب رجوع با تسهیل نمودن زمان و مکان خدمات‌دهی به مشتریان و مراجعین ایفا می‌کنند،که رویکرد مخابرات هم ارائه خدمات به صورت کمی و کیفی است و این دفاتر در کمیت و کیفیت خدمات‌رسانی تاثیر بسزایی خواهند داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها