رئیس سازمان صداوسیما در بازدید از پشت صحنه سریال سلمان‌فارسی در شاهرود

سلمان فارسی؛ کارگاه آموزشی برای اهالی‌هنر

عیدانه سینمایی تلویزیون

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «نفوذ»، «محمد رسول‌ا...(ص)»،«مهریه بی‌بی»، «مربی»، «ارتش پنج‌‌نفره»، «هوگو»، «تبهکار باهوش»، «نیکلا کوچولو»، «نبوغ شگفت‌انگیز»، «همیشه شادی»، «دیدی می‌تازد»، «پنگوئن بلوم»، «آخرین مجرد»، «سفر آیلو»، «مستر بین»، «شروع تازه»، «جانوران شگفت‌انگیز: جنایات گریندلوالد»، «سفر به اعماق جنگل»، «عصر جدید»، «پلنگ صورتی»، «زیر بام‌های شهر»، «کنوک»، «جومانجی»، «مرد خانواده»، «پرنده‌های دوست‌داشتنی»، «داستان اسباب‌بازی ۴»، «فیلشاه»، «زیر نیم‌کاسه»، «آدم فضایی‌ها مشقامو خوردن»، «جیم دگمه و سیزده دزد دریایی»، «گلابو سیتابو»، «گل‌های داوودی» و «اعجوبه» امروز و فردا مصادف با ولادت حضرت نبی‌اکرم‌(ص) و امام جعفر صادق‌(ع) از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌روند.
کد خبر: ۱۳۸۳۱۵۴

 افشای یک ماجرای تروریستی


فیلم تلویزیونی نفوذ به کارگردانی آرش تیمورزاده، امشب ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه از شبکه یک پخش خواهد شد. 
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ علاقه‌مندان به تماشای فیلم‌های سینمایی از آثاری که آدرنالین‌شان را افزایش می‌دهد، استقبال می‌کنند. فیلم نفوذ یکی از این آثار است که به یک ماجرای تروریستی اختصاص دارد که امنیت فضای مجازی کشور را به خطر می‌اندازد. داستان از این قرار است که مهرنوش، دختری جوان و فعال در فضای اینترنت است که مورد هک و اخاذی قرار گرفته و از دوست خود بهار کمک می‌خواهد، چون بهار برنده مدال طلای المپیاد رایانه است برای همین تلاشی را برای بازپس‌گیری اطلاعات مهرنوش آغاز می‌کند که همین امر به ماجرایی پیچیده می‌انجامد و... 
فرامرز روشنایی، نفیسه روشن، کاوه آهنگر، علیرام نورایی، پندار اکبری، ارسلان قاسمی، ترلان پروانه و دینا آبرون در فیلم تلویزیونی نفوذ بازی کردند.

 محاصره مسلمانان


فیلم سینمایی محمد‌ رسول‌ا...(ص) به کارگردانی مجید مجیدی، جمعه ساعت ۱۶ از شبکه یک پخش خواهد شد. 
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ این فیلم سینمایی مورد توجه مخاطبان و منتقدان قرار گرفت. این فیلم از محاصره‌ مسلمانان در شعب ابی‌‌طالب آغاز می‌شود و سپس به دوره پیش از تولد پیامبر اسلام بازمی‌‌گردد. این فیلم رخدادهای پیش از تولد پیامبر اسلام تا ۱۲سالگی و صحنه‌های دوره شیرخوارگی و خردسالی پیامبر را پیش چشم مخاطبان به تصویر می‌کشد.
علیرضا شجاع نوری، مهدی پاکدل، محسن تنابنده، مینا ساداتی، ساره بیات، داریوش فرهنگ، رعنا آزادی‌ور و نسرین نصرتی در فیلم سینمایی محمد رسول‌ا...(ص) هنرنمایی کرده‌اند.

 تلاش بی‌بی


فیلم سینمایی مهریه بی‌بی به کارگردانی اصغر هاشمی امروز ساعت ۱۰ از شبکه سه پخش می‌شود. 
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ این فیلم جزو کارهای طنز سینمای ایران محسوب می‌شود که زنده‌یاد پروین‌دخت یزدانیان ایفاگر نقش بی‌بی قصه بود. او با این‌که بازی جدی داشت اما شیرینی خاصی در لحن و بازی‌اش بود که مخاطبان را جذب می‌کرد. داستان این فیلم درباره شخصی به نام بی‌بی است که برای نجات کوکب از یک ازدواج اجباری، سند قطعه زمینی را که مهریه‌اش است برای فروش، به بنگاه معاملات ملکی اسدی می‌برد. دلال دیگری به نام شکوری که از مدت‌ها پیش در پی خرید این زمین بوده، پی می‌برد که بی‌بی از قیمت واقعی زمینش بی‌اطلاع است. دو بنگاه‌دار همدست می‌شوند تا زمین را مفت و ارزان از چنگ بی‌بی در‌آورند اما اتفاقاتی پیش می‌آید که...
علیرضا خمسه، جهانبخش سلطانی، سعید امیرسلیمانی، زنده‌یاد پروین‌دخت یزدانیان و کمند امیرسلیمانی در فیلم سینمایی مهریه بی‌بی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

 هوگو و پنج جایزه اسکار


فیلم سینمایی هوگو به کارگردانی مارتین اسکورسیزی امشب ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه از شبکه چهار روی آنتن می‌رود. 
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ این فیلم نامزد دریافت جایزه در ۱۱‌رشته اسکار شده بود که در نهایت موفق به دریافت پنج جایزه در اسکار شد. داستان فیلم با بازی آسا باترفیلد، ساشا بارون کوهن و بن کینگزلی؛ درباره هوگو پسر نوجوانی است که در یکی از ساعت‌های قدیمی ایستگاه راه‌آهن زندگی می‌کند. او بعد از، از دست‌دادن پدرش به تنهایی و با جدیت به تعمیر ماشین مکانیکی پدرش که قدرت نوشتن دارد می‌پردازد. در همین مسیر با ایزابل، فرزندخوانده‌ پدربزرگش آشنا می‌شود. کمک‌های ایزابل به هوگو موجب می‌شود تا از طریق ماشین مکانیکی متوجه تاریخچه و سرگذشت زندگی پدربزرگ خود شود. حضور هوگو در زندگی پدربزرگش موجب بازگشت دوباره‌ او به خاطرات تلخ گذشته می‌شود. هوگو به او یادآور می‌شود که...

 سرقت‌های یک کلاهبردار


فیلم سینمایی همیشه شادی به کارگردانی اندرا کومار، جمعه ۲۲ مهر ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه از شبکه پنج پخش می‌شود. 
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ برخی مخاطبان علاقه‌مند به تماشای آثار هندی هستند. به همین دلیل در پایان هفته فیلم‌های هندی هم پخش می‌شود. این فیلم با بازی آجی دوگان، مادوری دیکشیت و آنیل کاپور؛ داستان دو مردی را روایت می‌کند که به همراه راننده‌شان قرار است پول‌های یک کلاهبردار را به سرقت ببرند. آنها پول‌ها را می‌دزدند اما راننده پول‌ها را برداشته و فرار می‌کند. پس از مدتی آنها راننده را پیدا می‌کنند اما در حین تعقیب و گریز ماشین این راننده فراری از جاده خارج شده و چپ می‌کند. مردم دور او جمع می‌شوند و... .

 درام یک خانواده


فیلم سینمایی پنگوئن بلوم به کارگردانی گلندین ایوین، امروز ساعت ۱۱ از شبکه نمایش پخش می‌شود. 
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ پنگوئن بلوم اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو در ۱۲سپتامبر۲۰۲۰ انجام داد. این فیلم با بازی آندرو لینکولن، جکی ویور و نائومی واتس؛ داستان زندگی خانواده بلوم متشکل از پدر، مادر و سه فرزند پسر است که به‌دنبال اتفاقی که برای مادر خانواده سَم می‌افتد و سقوطش از یک ارتفاع، او فلج شده و ویلچر‌نشین می‌شود. در این بین روزی یک جوجه کلاغ به خانه آنها وارد شده و مراقبت و نگهداری از این جوجه، به نوعی امید به زندگی را در سم تقویت می‌کند. با توجه به رنگ سیاه و سفید جوجه کلاغ نام او را پنگوئن می‌گذارند. در نهایت جوجه کلاغ بزرگ شده و توان پرواز پیدا می‌کند اما‌...

 دنیای اسباب‌بازی‌ها


فیلم سینمایی داستان اسباب‌بازی ۴ به کارگردانی جاش کولی، امروز ساعت ۱۴ از شبکـه کودک پخش خواهد شد. 
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ داستان اسباب‌بازی ۴ آخرین قسمت رسمی از این مجموعه است. با این حال در می ۲۰۱۹، تهیه‌کننده فیلم، مارک نیسلن در مصاحبه‌ای اعلام کرد در آینده امکان ساخت دنباله داستان اسباب‌بازی توسط پیکسار وجود دارد. همچنین تولید چند اسپین‌آف از‌جمله یک مینی‌سریال ۱۰ قسمتی برمبنای شخصیت فورکی توسط شبکه دیزنی در دستور کار قرار گرفته. در خلاصه داستان آمده است: وودی به همراه بقیه اسباب‌بازی‌ها با صاحب جدیدشان که دختر کوچکی به نام بانی است، زندگی می‌کنند. بانی با کمک وودی در مهد‌کودک، عروسکی با وسایل دور‌ریز می‌سازد و نام آن را فورکی می‌گذارد و بسیار به او وابسته می‌شود. آنها با بانی در یک سفر جاده‌ای قرار می‌گیرند. سفر پرماجرا به یک اتحاد غیرمنتظره تبدیل و باعث می‌شود وودی دوست قدیمی‌اش بو را ببیند. وودی که دائم در پی یافتن فورکی و برگرداندن او به بانی است با‌...

 ماجرای جیم و لوک 


فیلم سینمایی جیم دگمه و سیزده دزد دریایی به کارگردانی دنیس گانزل، جمعه ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد. 
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ در این فیلم با بازی هنینگ باوم، سولومون گوردون، آنت فریر، میلان پشل و ریک کاوانیان خواهیم دید: پس از وقایع جیم دگمه و لوکاس لکوموتیوران، زندگی در مارولند به‌طور معمول به مدت یک سال ادامه می‌یابد تا این که پستچی با قایق پست خود در تاریکی شب به نیومارولند می‌رسد. جزیره به یک فانوس دریایی نیاز دارد اما جیم برای پشتیبانی از آن بسیار کوچک است. آنها به یاد آقای تور‌تور و توانایی او در ظاهر شدن به‌عنوان یک غول می‌افتند و تصمیم می‌گیرند او را به مارولند دعوت کنند تا از توانایی منحصر به‌فرد او به‌عنوان یک فانوس دریایی زنده استفاده کنند. جیم و لوک در حالی‌که با دو لکوموتیو بخار اِما و مولی در اقیانوس‌ها به سمت صحرای محل زندگی آقای تور‌تور می‌روند، توقف می‌کنند تا به یک پری دریایی به نام سورسولاپیتسچی و پدرش، لورمورال، پادشاه دریاها کمک کنند و‌... .

 مشاجره با دوست


فیلم سینمایی گل‌های داوودی به کارگردانی رسول صدر‌عاملی، جمعه ساعت ۱۸ از شبکه افق پخش خواهد شد. 
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ این فیلم در زمان اکران توانست نظر بسیاری از مخاطبان را جلب کند. داستان این فیلم درباره عباس صفاری است که در جریان بروز مشاجره با دوست خود باعث مرگ ناگهانی وی شده و به ۲۵سال حبس محکوم می‌شود. با سپری شدن ۲۰ساله محکومیت و عفو پنج ساله آخر، قرار آزادی عباس صادر می‌شود اما روز موعود در شرایطی که همگان منتظر آزادی عباس هستند استوار هدایت خبر مرگ ناگهانی عباس را به همسرش، عصمت، می‌دهد. اما عصمت از گفتن حقیقت به فرزند نابینای خود، جواد که در آستانه برگزاری مراسم ازدواجش قرار دارد خودداری می‌کند... .
​​​​​​​زنده‌یاد جمشید مشایخی، زنده‌یاد داوود رشیدی و بیژن امکانیان در فیلم سینمایی گل‌های داوودی هنرنمایی کرده‌اند.

 داستان یک پسر 


فیلم سینمایی اعجوبه به کارگردانی استیون شباسکی، جمعه ساعت ۱۱ با رابط ناشنوایان از شبکه سلامت پخش می‌شود. 
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ این فیلم با بازی جیکوب ترمبلی، جولیا رابرتز، اوون ویلسون، نوآ جوپ، مندی پتینکین و ایزابلا ویدوویچ؛ داستان پسربچه‌ای به نام آگوست پولمن را روایت می‌کند که به بیماری دیسوستوز ماندیبولو فاشیال (بد‌شکلی جمجمه) مبتلا‌ست. او برای این‌که در معرض دید افراد عادی نباشد در خانه درس می‌خواند اما تصمیم می‌گیرد برای کلاس پنجم به مدرسه عادی برود‌... .

روزنامه جام جم 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها