رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران:

نکاتی که رانندگان باید در روز‌های بارانی بدانند

وضعیت جوی جاده‌ ها چگونه است؟

توصیه‌ های پلیس راهور برای سفر در پایان هفته

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: وضعیت جوی در جاده های برخی از استانها در پایان هفته همراه با بارندگی خواهد بود.
کد خبر: ۱۳۸۸۸۸۹

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ شیرانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: وضعیت جوی در جاده های برخی از استانها در پایان هفته همراه با بارندگی خواهد بود؛ با توجه به پیش بینی بارندگیها چهارشنبه ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ در جاده های استانهای ایلام، لرستان، مرکزی، همدان، كردستان، كرمانشاه، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، و پنج‌شنبه ۱۴۰۱/۰۹/۱۰ در جاده های استانهای گیلان، مازندران، اردبیل، گلستان، خراسان شمالی و نوار شمالی خراسان رضوی، كردستان و نیمه جنوبی استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی رانندگان عزیز می بایست در این ایام حرفه ای تر و با آمادگی کامل اقدام به رانندگی کنند و حتما از سالم بودن سیستم گرمایش خودرو و سالم بودن برف پاک کن خودرو اطمینان حاصل نمایند.

وی افزود: در زمان های بارندگی در استفاده از برف پاک کن خودرو صرفه جویی نکنید که هیچ سود و منفعتی ندارد. هرچقدر دید شما به اطراف خودرو و جاده بیشتر باشد، شما آمادگی بیشتری برای واکنش نشان دادن و کنترل بهتر خودرو دارید، برف پاک کن خودرو اساسی ترین نقش را در حفظ دید شما به جاده دارد.

سرهنگ شیرانی بیان کرد: متاسفانه برخی از رانندگان، همواره سعی در استفاده حداقلی از برف پاک کن دارند یعنی تا زمانی که دید جلو به صورت صد درصدی از دست نرفته باشد، برف پاک کن خودرو را روشن نمی‌کنند. استفاده از سیستم تهویه خودرو برای جلوگیری از بخار شیشه ها و یا استفاده از اسپری ضد بخار شیشه نیز بسیار حائز اهمیت است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها