۸ مرکز معاینه فنی سبک و سنگین شهر اصفهان امروز باز است

هشت مرکز معاینه فنی خودروهای سبک و سنگین شهر اصفهان روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (بیست‌ویکم و بیست‌ودوم دی) به‌رغم تعطیلی ادارات و دستگاه‌ها جهت انجام خدمت باز است و طبق روال قبل به فعالیت خود ادامه می‌دهد.
کد خبر: ۱۳۹۴۱۶۳

جام جم آنلاین اصفهان ؛ با توجه به اعلام مدیریت بحران استانداری اصفهان و تعطیلی ادارات و دستگاه‌های دولتی شهر اصفهان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (بیست‌ویکم و بیست‌ودوم دی) هفت مرکز معاینه فنی خودروهای سبک شهر اصفهان شامل شفق، جی، آتشگاه، لطیفی، راهور، تاکسیرانی و ارغوانیه و مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین جهت خدمت‌رسانی به شهروندان دایر است.

سامانه نوبت‌دهی آنلاین مراکز معاینه فنی اصفهان به نشانی Fani.hamlebar.com فعال است که از مزایای سامانه می‌توان به جلوگیری از اتلاف وقت و مدیریت زمان از سوی شهروندان هنگام دریافت خدمات معاینه فنی خودرو اشاره کرد.

داشتن معاینه فنی برای خودروهایی با سن بالاتر از چهار سال از زمان تولید، الزامی است و تمام مالکان وسایل نقلیه مکلف به دریافت معاینه فنی برای خودرو هستند، همچنین داشتن معاینه فنی وسایل نقلیه در حال تردد در شهر توسط دوربین‌های نظارتی کنترل و رصد می‌شود و در صورت نداشتن معاینه فنی خودرویی، جریمه به صورت روزانه صورت می‌گیرد.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها