همه معابر سطح شهر کرمانشاه باز است/ آماده باش ۵۰۰ نیرو در سطح مناطق هشتگانه کرمانشاه

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کرمانشاه با تاکید بر بازگشایی تمامی معابر سطح شهر کرمانشاه، گفت: پس از بارش نزولات آسمانی همه بخش های شهرداری به ویژه در خدمات شهری بسیج شده و معابر و خیابان هایی که مسدود شده بود بازگشایی شده اند.
کد خبر: ۱۳۹۴۵۳۲

 

« برومند نامداری» با بیان اینکه حدود ۴۰۰، ۵۰۰ نیرو در بخش‌های مختلف طی بارش‌ های یکی دو روز  اخیر بصورت ۲۴ ساعته پای کار بوده اند، افزود: بواسطه آمادگی کامل ، بسیج نیروها و امکانات همه معابر مناطق هشتگانه شهرداری کرمانشاه باز است و هیچ مشکلی از لحاظ تردد وجود ندارد. 

وی تصریح کرد: بواسطه سرما و برودت هوا، شروع صبح با  مقداری ترافیک در معابر اصلی روبرو بودیم.

نامداری به شکستگی درخت ‌ها در برخی معابر نیز اشاره کرد و گفت: تعدادی از درختان در سطح شهر به دلیل سردی هوا و شدت بارش برف دچار شکستگی شده‌اند.

 

معاون خدمات شهری و محیط زیست کرمانشاه همچنین درباره وضعیت بزرگراه ‌های  شهر کرمانشاه نیز  گفت: ۲  بزرگراه امام خمینی (ره) و آزادگان با ماشین آلات تیغه دار برف روبی شده و در حال حاضر آماده تردد وسایل نقلیه و خودرو ها هستند. 

وی تصریح کرد:  عوامل خدمات شهری مناطق هشتگانه شهرداری  کرمانشاه از یکی دو روز گذشته در آماده باش کامل قرار دارند .

 

نامداری  گفت:  ۵۰۰ تن شن و نمک در مخازن  سطح شهر کرمانشاه تخلیه و مورد استفاده قرار گرفته است. همچنین شن و نمک مخازن دوباره  در سطح مناطق تامین و شارژ خواهد شد. 

وی بیان داشت: بیش از ۳۰ ماشین تخصصی در ستاد برف روبی در مناطق هشتگانه شهرداری کرمانشاه طی بارش‌ های یکی دو روز اخیر آماده و  به کار گرفته شدند.

 

مدیرکل خدمات شهری شهرداری کرمانشاه تاکید کرد: در حال حاضر هیچ مشکل خاصی در سطح شهر کرمانشاه وجود ندارد و تمامی معابر  بازگشایی و شن و نمک در سطح این معابر پاشیده شده است.

نامداری تاکید کرد: ماشین آلات و نیروهای شهرداری در آماده باش کامل به سر می برند و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مشکل با سامانه ۱۳۷ شهرداری تماس گرفته تا در کوتاه ترین زمان ممکن به آن رسیدگی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها