معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان :

بهسازی و شاداب سازی ۱۰ هزار مدرسه کشور

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد؛

۱۵ معلم نمونه در خوزستان انتخاب شدند

حمیدی‌نژاد اسامی ۱۵ معلم نمونه خوزستان را اعلام کرد و گفت: این طرح برای نخستین بار در آموزش و پرورش در روز معلم برگزار شده است.
کد خبر: ۱۴۰۶۴۲۷

جام جم آنلاین - خوزستان،  مسعود حمیدی‌نژاد  صبح امروز در گفت‌وگویی رسانه ای اظهار داشت: امسال برای بزرگداشت مقام معلم تصمیم گرفته شد تا با ارزیابی عملکرد، معلم‌های نمونه انتخاب و تجلیل شوند.

وی افزود: ۶ هزار و ۴۹۴ معلم استان در سامانه بزرگداشت مقام معلم ثبت نام کردند و توسط ۸۴۰ ارزیاب، آثار و عملکرد این تعداد معلم ارزیابی شد.

حمیدی‌نژاد با اشاره به اینکه انتخاب معلم نمونه در سه مرحله منطقه‌ای، استانی و کشوری انتخاب شده، گفت: در مرحله منطقه ای استان، ۱۸۹ نفر منتخب و در مرحله استانی نیز ۱۵ معلم نمونه معرفی شدند اما در مرحله کشوری از استان هیچ معلمی انتخاب نشد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان یادآور شد: این طرح برای نخستین بار در آموزش و پرورش در روز معلم برگزار شده است و هدف قدردانی از معلم‌هایی است که بهترین و بیشترین فعالیت و عملکرد را در طول سال تحصیلی داشته اند.

وی گفت: در این طرح معلم‌های فرهیخته انتخاب می‌شوند تا از تلاش‌های آن‌ها در حوزه علم آموزی قدردانی شود و می‌تواند مشوقی برای جامعه معلمی باشد تا برای رسیدن به شاخص‌های معلم نمونه تلاش بیشتری را داشته باشند.

حمیدی‌نژاد اسامی ۱۵ معلم نمونه خوزستان را به شرح ذیل اعلام کرد: کفایت نهاوندی، محمد پورخلیلی، نجمه سراج خرمی و نداجاقی از شهرستان دزفول، سارا مقصودیان از ایذه، مریم پور ارشد و مریم موزرمی از شهرستان آبادان، الهام فدایی از بندر ماهشهر، مژگان هزاریان از لالی، آزیتا یوسفی و فرشته خسروانی از شهرستان بهبهان، مریم دلاوران و زینب حیدری نیا از اهواز، زینب اکبری از مسجد سلیمان و جابر عامری از شهرستان باوی بوده است.

جامعه فرهنگیان خوزستان ۷۰ هزار نفر است که آموزش یک میلیون و یکصد هزار نفر دانش آموز را بر عهده دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها