به همت شهرداری منطقه ۳ انجام شد: 

افتتاح اولین پروژه  سال ۱۴۰۳

ایجاد ۸ زمین چمن مصنوعی در مدارس همدان

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش استان همدان از استمرار طرح شهید سلیمانی و ایجاد فضاهای جدید ورزشی در استان همدان خبر داد و گفت: هشت زمین چمن مصنوعی جدید در مدارس استان ایجاد می‌شود.
کد خبر: ۱۴۰۶۹۰۵

به گزارش جام جم آنلاین همدان، عبدالله جعفری اظهار کرد: پس از اجرای طرح شهید سلیمانی در سال ۱۴۰۱ و اضافه شدن تعداد ۷۱ فضای ورزشی درون مدرسه ای از طریق تجهیز، احداث و بهینه سازی اماکن در اختیار آموزش و پرورش، سرانه فضاهای ورزشی درون مدرسه ای به میزان بیش از ۳۲ هزار مترمربع افزوده شد.

جعفری با بیان اینکه این طرح با استقبال بسیار خوبی از سوی مسئولان، اولیاء دانش آموزان و خیرین معظم مواجه شد، اضافه کرد: در این طرح ۶۰ زمین چمن مصنوعی در مدارس کم برخوردار، هفت سالن ورزشی، هفت کلاس درس تربیت بدنی و پنج زمین بازی های ساحلی احداث و ۲۲ فضای ورزشی نیز از اعتبارات همین طرح تعمیر و تجهیز شدند.

وی به جذب و هزینه کرد ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار ملی در سال گذشته اشاره کرد و گفت: با کمک استاندار و فرمانداران و همچنین ورود مؤثر خیرین با کمکی افزون بر ۱۲۰ میلیارد ریال برای تکمیل پروژه های مذکور هزینه شد که در نوع خود این مدل مشارکت بی نظیر بود.

جعفری در پایان تصریح کرد: در سال جاری نیز وزارت آموزش و پرورش اعتباری افزون بر ۴۵ میلیارد ریال به استان همدان اختصاص داده که قرار است ضمن تکمیل پروژه های قبلی، هشت زمین چمن مصنوعی جدید نیز در مدارس ایجاد شود که در صورت اجرای موفق این طرح، ۵۰۰۰ مترمربع دیگر به سرانه روباز ورزشی مدارس استان اضافه خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها