داستان ها و آدم ها را از رادیو بشنوید

تعداد علاقمندان به کتاب کم نیست و رادیو سلامت هم سعی کرده از زاویه ای تازه به این موضوع نگاه کند، به همین دلیل با تهیه برنامه داستان ها و آدم ها در تلاش است تا از زاویه روانشناسی به زندگی افراد جامعه بپردازد. برنامه داستان‌ها و آدم‌ها به بازخوانی ماجرای زندگی آدم‌ها اختصاص دارد که در داستان‌ها به نگارش درآمده است. این برنامه رادیویی به تهیه کنندگی سارا شریفی از رادیو سلامت پخش می شود.
کد خبر: ۱۴۱۲۶۹۱

به گزارش جام جم آنلاین از رادیو سلامت، سارا شریفی، تهیه کننده برنامه داستان ها و آدم ها در این باره توضیح داد: در این برنامه داستان‌های کوتاه ایرانی و خارجی خوانده و از منظر روانشناسی تحلیل و بررسی می‌شود. این برنامه روزهای سه شنبه از رادیو سلامت پخش می شود. هر داستان علاوه بر آنکه خواننده را با دنیای خیال آشتی می‌دهد، الگویی است برای خواننده تا از خلال خوانش داستان، درون خود را کندوکاو کند و دردهای خود را شفا بخشد و این تاثیر کتابخوانی است بر آرامش و سلامت روان.

وی تاکید کرد: در این برنامه کتاب‌های ایرانی توسط نویسندگان کتاب بازخوانی می‌شود. از جمله نویسندگانی که با این برنامه همراه شده‌اند می توان به محمود حسینی زاد، فرشته نوبخت، آرش میرصادقی، سیامک گلشیری، پروین سلاجقه، رامبد خانلری، کاوه فولادی نصب، رسول یونان و ... اشاره کرد.

این تهیه کننده ادامه داد:کتاب‌های نویسندگان خارجی از جمله کتاب‌های اروین یالوم، آنا گاوالدا،اریک امانوئل اشمیت،آلیس مونرو،آلبا دسس پدس،مت هیگ،هاروکی موراکامی در برنامه بازخوانی شده است.

روز سه شنبه 30 خرداد در این برنامه داستان کوتاه دوچرخه، عضله، سیگار اثر ریموند کارور روایت می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها