در نتیجه عملیات‌ های مقاومت از ابتدای سال ۲۰۲۳ رخ داد؛

هلاکت ۲۲ صهیونیست و زخمی‌شدن ۲۱۶ تن دیگر

از ابتدای سال ۲۰۲۳ تاکنون، در نتیجه عملیات‌های مقاومت در کرانه باختری و فلسطین اشغالی، ۲۲ صهیونیست به هلاکت رسیدند و ۲۱۶ نظامی و شهرک‌نشین صهیونیست دیگر نیز زخمی شدند.
کد خبر: ۱۴۱۲۹۹۷

به گزارش جام جم آنلاین، مرکز داده‌پردازی فلسطین معطی، در گزارشی به بررسی آماری عملیات‌ های مقاومت در کرانه باختری و فلسطین اشغالی از ابتدای سال جاری میلادی پرداخت.

این مرکز آماری، در گزارش خود اعلام کرد که از ابتدای سال ۲۰۲۳ تاکنون در نتیجه عملیات‌ های مقاومت در کرانه باختری و فلسطین اشغالی، ۲۲ صهیونیست به هلاکت رسیدند و ۲۱۶ نظامی و شهرک‌نشین صهیونیست زخمی شدند.

بر اساس گزارش معطی از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون ۶۸ عملیات مقاومتی در قدس اشغالی به اجرا درآمده است که در نتیجه آن ۱۲ صهیونیست به هلاکت رسیده‌اند و ۵۶ صهیونیست دیگر نیز مجروح شده‌اند.

علاوه بر این، ۶۸ عملیات مقاومتی دیگر نیز در نابلس به وقوع پیوسته است که به هلاکت ۳ صهیونیست و مجروح‌شدن ۶۵ صهیونیست دیگر انجامیده است.

این مرکز داده‌پردازی اعلام کرد که نیروهای مقاومت ۱۰ عملیات مقاومتی را نیز در اریحا به اجرا درآورده‌اند که در نتیجه آن ۴ صهیونیست به هلاکت رسیده‌اند و ۶ صهیونیست دیگر نیز مجروح شده‌اند.

همچنین، در فلسطین اشغالی نیز ۱۷ عملیات مقاومتی به انجام رسیده است که به هلاکت ۲ صهیونیست و مجروح‌شدن ۱۵ صهیونیست دیگر منجر شده است.

امتداد عملیات‌های مقاومت به طولکرم هم رسیده و این منطقه نیز شاهد اجرای ۸ عملیات مقاومتی، هلاکت یک صهیونیست و زخمی‌شدن ۷ صهیونیست دیگر بوده است و در جنین نیز ۲۰ عملیات مقاومتی با ۲۰ زخمی صهیونیست به اجرا درآمده است.

معطی اعلام کرد که رام‌الله با ۱۹ عملیات مقاومتی و ۱۹ مجروح صهیونیست، الخلیل با ۱۵ عملیات مقاومتی و ۱۵ زخمی صهیونیست، قلقیلیه با ۱۰ عملیات مقاومتی و ۱۰ مصدوم صهیونیست، بیت‌لحم با ۲ عملیات مقاومتی و دو زخمی صهیونیست و همچنین طوباس با یک عملیات مقاومتی و یک زخمی صهیونیست، دیگر مناطق فلسطین بوده‌اند که از ابتدای سال ۲۰۲۳ تاکنون شاهد عملیات‌های مقاومتی بوده‌اند.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها