مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان مطرح کرد:

نمایش دستاوردهای شهرداری اصفهان در حوزه هوشمندسازی در نمایشگاه جامع مدیریت شهری

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: خدمات حوزه هوشمندسازی دو سال اخیر شهرداری اصفهان در نمایشگاه جامع مدیریت شهری به نمایش گذاشته می‌شود.
کد خبر: ۱۴۱۸۰۳۸

جام جم آنلاین اصفهان؛ سیدعلی معرک‌نژاد امروزدر برنامه رادیویی صدای شهر با اشاره به برگزاری دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری در اصفهان در روزهای دهم تا سیزدهم مردادماه سال جاری اظهار کرد: با پیشرفت تکنولوژی و فناوری‌ها، ارائه خدمات مجموعه مدیریت شهری به شهروندان نیز به‌روزتر شده و رنگ و بوی فناوری به خود گرفته است.

او با بیان اینکه خود را باید با اقتضائات، ملاحظات و شرایط به‌روز که یکی از آن‌ها الکترونیکی‌سازی و هوشمندسازی فرآیندها و خدمات است، تطبیق دهیم، افزود: در این راستا شهرداری اصفهان در حوزه‌های مختلف تلاش کرده است خدماتی که طی دو سال اخیر در زمینه هوشمندسازی ارائه داده است را در این نمایشگاه به نمایش بگذارد و برنامه‌هایی که در آینده نزدیک در این عرصه در شهر اجرایی و عملیاتی می‌شود را به اطلاع بازدیدکنندگان برساند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان تصریح کرد: اقداماتی همچون توربین‌های بادی برای تولید برق، پنل‌های خورشیدی، تجهیزات نوین آتش‌نشانی برای ارتقای امنیت در شهر اصفهان، دستگاه‌های هوشمند دریافت پسماند خشک و دستگاه اسکن تنه درختان برای تشخیص بیماری و پیشگیری از سقوط درختان که یکی از چالش‌های شهر اصفهان است، در این نمایشگاه ارائه خواهد شد.

او ضمن دعوت از تمام فعالان عرصه مدیریت شهری و مردم برای بازدید از نمایشگاه جامع مدیریت شهری خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از دهم تا سیزدهم مردادماه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ برقرار است و افراد علاوه بر بازدید از دستاوردها می‌توانند نظرات و پیشنهادات خود را به اطلاع فعالان این حوزه برسانند.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها