بازدید معاون رئیس جمهور از گمرک شهید باهنر بندرعباس

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان استاندارد ایران از هزار دستگاه خودروی خارجی وارداتی در گمرک شهید باهنر بندرعباس بازدید کرد.
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان استاندارد ایران از هزار دستگاه خودروی خارجی وارداتی در گمرک شهید باهنر بندرعباس بازدید کرد.
کد خبر: ۱۴۲۰۰۴۸
هرمزگان-جام جم انلاین-معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان استاندارد ایران از هزار دستگاه خودروی خارجی وارداتی در گمرک شهید باهنر بندرعباس بازدید کرد. مهدی اسلام پناه در این بازدید از مالک خودرو‌های وارداتی خواست نسبت به اظهار این خودرو‌ها اقدام کند تا هر چه زودتر روند ترخیص خودرو‌ها آغاز شود. وی بیان کرد: با ترخیص این خودروها، هم فضای گمرک شهید باهنر بندرعباس آزاد می‌شود و هم اینکه به تنظیم بازار خودرو کمک خواهد شد. رییس سازمان استاندارد ایران اظهار امیدواری کرد: محموله‌های بعدی خودرو نیز با همین کیفیت با شرایط تسهیل شده، وارد کنیم و در این زمینه بخشنامه‌های لازم صادر شده که این خودروها در گمرگ نمانند. در سه ماه سال جاری بیش‌از یکهزار و ۱۰۰ دستگاه خودرو از طریق بندر شهید باهنر وارد کشور شد. بندر شهید باهنر از بنادر چندمنظوره قدیمی استان هرمزگان و سومین بندر ترانزیتی کشور محسوب می‌شود. بندر شهید باهنر از بنادر چندمنظوره و قدیمی استان هرمزگان و سومین بندر ترانزیتی کشور محسوب می‌شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها