بیست و دومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در یزد برگزار می شود

یزد- احمد قافی گفت: نمایشگاه بین المللی باتوجه به حمایت مسئولین؛ تحولی در توسعه فیزیکی نمایشگاه در استان است.
کد خبر: ۱۴۲۲۳۶۱

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان یزد تدارک بیست و دومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان استان در هفت هزار مترمربع سالن در قالب افزون بر ۹۰ غرفه خبر داد و گفت: امسال نیز در نظر داریم علاوه بر بازدیدهای عمومی در ساعات عصر و شبانگاهی، برای بازدیدهای تخصصی در ساعات صبح نیز برنامه ریزی داشته باشیم.

احمد قافی  با بیان اینکه این نمایشگاه در فضایی در وسعت پنج هزار متر مربع برپا شده است، افزود: شرکت های دانش بنیان حوزه صنعت و معدن نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان یزد با اشاره به رویکرد جدید این شرکت مبنی بر توسعه کیفی و فیزیکی نمایشگاه‌ها، تصریح کرد: در مقوله توسعه کمی و فیزیکی در حال حاضر ۱۲ هزار مترمربع فضای نمایشگاهی جدید در مرحله گودبرداری و هفت هزار مترمربع فضاهای جنبی در نمایشگاه بین المللی یزد در حال پیگیری است که امیدواریم در بازه زمانی ۲ تا ۲.۵ ساله آماده بهره برداری شود.

وی افزود: در بحث توسعه کیفی نیز اهتمام جدی به استفاده از مجریان قدرتمندتر و متخصص‌تر داریم تا نحوه برگزاری نمایشگاه‌های یزد از حالت سنتی به سمت برگزاری نوین نمایشگاه‌ها سوق یابد.

قافی تصریح کرد:این نمایشگاه با هدف توسعه هر چه بیشتر این صنعت با انجام مشاوره های تخصصی و آشنائی با آخرین دستاوردهای پژوهشی، فناوری و تجهیزاتی صنعت فولاد کشور برگزار شده است.

وی با بیان اینکه برگزاری دوره های آموزشی و سمینارهای مرتبط از اصلی ترین برنامه های جانبی نمایشگاه است، خاطرنشان کرد: صاحبان صنایع فولاد آخرین دستاوردهای تحقیقاتی و تجربیات علمی و فنی خود را در حوزه های متالوژی، ریخته گری، ماشین آلات و صنایع وابسته ارائه خواهند داد.

قافی یادآور شد: این نمایشگاه از ۱۸ شهریورماه به مدت چهار روز از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه های یزد پذیرای عموم بازدیدکنندگان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها