در ۶ ماهه امسال رقم خورد؛

صدور ۵۵۰۰ مجور کسب‌وکار در شهر همدان

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری همدان اعلام کرد: در شش ماهه امسال تعداد ۵۵۰۰ مجوز کسب‌وکار در شهر همدان صادر شده که رشد ۴۰ درصدی داشته است.
کد خبر: ۱۴۲۳۱۵۹

به گزارش جام جم آنلاین همدان، اسدالله ربانی‌مهر در جلسه هم‌اندیشی با مدیران آموزشگاه‌های آزاد فنی‌وحرفه‌ای شهرستان همدان، اظهار کرد: توسعه بدون مهارت‌آموزی امکان‌پذیر نیست و باید سعی کنیم با تقویت آموزشگاه‌های آزاد، زمینه عمومی شدن مهارت‌ها را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه مهارت‌آموزی به جای مدرک‌گرایی در جامعه باید به یک فرهنگ تبدیل شود تا مشکلات اقتصادی کشور حل شود، افزود: جوانان تحصیلکرده بدون مهارت یکی از مشکلات امروز جامعه است، از طرفی کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی مشکل کمبود نیروهای اساسی دارند.

ربانی‌مهر خاطرنشان کرد: در شش ماهه امسال تعداد ۵۵۰۰ مجوز کسب‌وکار در شهر همدان صادر شده که رشد ۴۰ درصدی داشته است و این نتیجه راه‌اندازی سامانه ملی درگاه مجوزها توسط دولت در راستای تسهیل کسب‌وکار است.

وی یادآور شد: دستگاه‌های نظارتی و اماکن، با آموزشگاه‌ها و مراکز زیبایی بدون مجوز برخورد قانونی لازم را داشته باشند و باید کلیه دستگاه‌ها ملاک داشتن مدارک مهارتی را آموزشگاه‌های دارای مجوز و رسمی بدانند.

فرماندار همدان هم در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان همدان اعلام کرد: ۳۱ شهریور در نخستین روز از هفته دفاع مقدس مراسم سان و رژه نیروهای مسلح در میدان باباطاهر همدان برگزار می‌شود.

مسلم مخفی با اشاره به نمایش بخش‌هایی از توانمندی و آمادگی نیروهای مسلح استان در این مراسم افزود: با وجود برنامه‌ریزی دشمن برای دامن زدن به اغتشاشات و ناآرامی‌ها در این ایام، با بصیرت مردم و هوشیاری نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در همدان مشکلی نداشتیم.

فرماندار همدان تأکید کرد: با توجه به بازگشایی مدارس در هفته دفاع مقدس برنامه‌هایی با یاد و نام شهدا در مراسم بازگشایی مدارس پیش‌بینی شود.

مخفی یادآور شد: امسال دومین کنگره ۸۰۰۰ شهید استان را در پیش‌رو داریم که اجلاسیه و برنامه‌های اصلی طی چهار روز پیش‌بینی شده است.

وی گفت: با عنایت به برگزاری مراسم سان و رژه نیروهای مسلح در میدان باباطاهر همدان و ‌برخی از خیابان‌های منتهی به این میدان در صبح روز ۳۱ شهریور طرح ویژه ترافیکی و محدودیت تردد اعمال خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها