سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی:

برای مرحله بعدی جنگ آماده می‌شویم

سانسور گسترده در غرب؛ دُم خروس آزادی بیان بیرون زد!

هفت روز پس از جنگ غزه، رسانه‌های غربی همچنان سانسوری گسترده علیه مقاومت فلسطین اعمال کرده و با بزرگنمایی اتفاقات روز اول، جنایات شش روز بعد را نادیده می‌گیرند.
هفت روز پس از جنگ غزه، رسانه‌های غربی همچنان سانسوری گسترده علیه مقاومت فلسطین اعمال کرده و با بزرگنمایی اتفاقات روز اول، جنایات شش روز بعد را نادیده می‌گیرند.
کد خبر: ۱۴۲۵۷۴۰

در تازه‌ترین اتفاقات، اتحادیه اروپا از همه پلتفورم‌های رسانه‌ای خواسته محتواهایی که این اتحادیه «غیرقانونی» دانسته را حذف کنند. مراد از محتوای غیرقانونی، موج حمایتی جهان از مردم مظلوم فلسطین است.

همزمان، شبکه ایکس (توییتر سابق)، صدها اکانت حامی حماس را حذف کرده است. نشانه‌ای از اینکه غرب، تحمل شنیدن صدای مخالف را ندارد و نگران مواجهه مردم با واقعیت‌های فلسطین است.

جالب اینجاست که رسانه‌های غربی که مدعی اخراج سیاسی اساتید دانشگاه در ایران بوده و برای نهادهای علمی در کشور ما دلسوزی می‌کردند، در برابر موج اخراج اساتید در اروپا و آمریکا هم سکوت کرده‌اند.

مثلا دو روز قبل دانشگاه برن، استادی را که با ارسال دو پیام در شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق) از حملات بی‌سابقه حماس به اسرائیل حمایت کرده بود از کار تعلیق کرد. از آن زمان، این دو پیام از شبکه اجتماعی X حذف شدند.

این استاد در دو پیام، حملات حماس به اسرائیل را بهترین هدیه تولدی که می توان دریافت کرد عنوان کرده و همچنین، کنایه آمیز در مورد حملات هم زمان با تعطیلات در دین یهود صحبت کرده. دانشگاه برن توضیح داده که اظهارات این استاد «غیرقابل قبول» بود و «پس از ارزیابی کامل وضعیت، با تأثیر فوری» تعلیق شد!

به این ترتیب روشن است که برای سیاست‌گذاران غربی، آزادی نظر و عقیده فقط تا جایی امکان‌پذیر است که موافق و همسو با آنها باشد و در غیر این صورت، همه آن ادعاها دود شده و به هوا می‌رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها