یک کارشناس منطقه غرب آسیا در گفتگو با جام‌جم آنلاین

غافلگیری‌های زیادی در انتظار رژیم صهیونیستی است

بررسی تحولات نبرد میان جنبش مقاومت و رژیم اشغالگر قدس نشان می‌دهد که دست رزمندگان حماس برای غافلگیری صهیونیست ها باز است.  
کد خبر: ۱۴۲۵۹۲۵
نویسنده فتاح غلامی - جام جم آنلاین

غافلگیری‌های زیادی در انتظار رژیم صهیونیستی است

حسین رویوران تحلیلگر مسائل منطقه با اشاره به رونمایی جنبش مقاومت فلسطین از موشک‌های دوربرد و تاثیر آن در آینده نبرد حماس با رژیم صهیونیستی به خبرنگار جام‌جم آنلاین گفت: رونمایی از موشک‌های عیاش ۲۵۰ یک امر جدیدی نیست بلکه قبلا هم در عملیات سیف القدس در ۲۰۱۹ هم البته به صورت آزمایشی مورد استفاده قرار گرفته است.

وی افزود: در شرایط کنونی ورود این سلاح‌های راهبردی حتما در آینده جنگ نقش آفرین خواهد بود و می‌تواند رژیم صهیونیستی را تحت فشار بیشتری قرار بدهد. زدن پایگاه این رژیم اشغالگر قدس در صفد با موشک و ناتوانی گنبد آهنین در رهگیری این موشک موضوع جدیدی که بخوبی آسیب پذیری نظامی رژیم صهیونیستی را نمایان می‌کند.

این کارشناس منطقه غرب آسیا با بیان این‌که رژیم اشغالگر قدس با اقدامات جنایتکارانه خود قصد نابودی جنبش فلسطینی را دارد تاکید کرد: به هر حال نیرو‌های مقاومت در دفاع از مردم و شهروندان فلسطینی باید از همه امکانات استفاده کنند و عملیات طوفان الاقصی و طرحی که از نیروی مقاومت در نبرد با رژیم صهیونیستی دیدیم بخوبی حاکی از آنست که این امکانات نظامی در خدمت برنامه ریزی‌های دفاعی حماس قرار گرفته است.  

رویوران اظهار کرد: استفاده از این موشک در جا‌های مختلف مخصوصا علیه پادگان‌ها و مراکز مختلف رژیم صهیونیستی در جنوب اسرائیل قطعا می‌تواند معادلات نظامی و سیاسی را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار دهد.  

وی با بیان این‌که دست مقاومت برای ارائه رونمایی‌های دیگر از این سنخ پر است خاطرنشان کرد: بدون تردید رژیم صهیونیستی در ادامه با غافلگیری‌های زیادی مواجه خواهد شد و موشک عیاش ۲۵۰ آخرین آن نخواهد بود. البته این‌که الان چه امکانات رزمی و نظامی در اختیار نیرو‌های مقاومت است هنوز معلوم نیست و طبعا بیان آشکار آن هم براساس معیار‌های نظامی به مصلحت نیست و شرایط نظامی ایجاب می‌کند تا اصل غافلگیری حفظ شود.  

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها