رئیس هیئت نظارت شورای نگهبان خراسان‌شمالی :

تمام تلاش ما برگزاری انتخابات سالم و باشکوه است

با حضور استاندار

هیئت استانی بررسی تبلیغات انتخابات تشکیل شد

اسدالله ابراهیمی ـ خبرنگار جام جم ـ هیئت استانی بررسی تبلیغات انتخابات تشکیل و احکام اعضای آن از سوی استاندار خراسان شمالی صادر شد .
کد خبر: ۱۴۲۸۱۱۱
نویسنده اسدالله ابراهیمی

صبح امروز در جلسه ای با حضور استاندار خراسان شمالی هیئت استانی بررسی تبلیغات انتخابات تشکیل و احکام اعضای آن از سوی استاندار خراسان شمالی صادر شد .
در این نشست اعضای هیئت استانی بررسی تبلیغات به شرح زیر اعلام شد ؛
استاندار و با نماینده تام‌الاختیار استاندار رییس هیئت بررسی تبلیغات انتخابات ، رییس هیئت بازرسی انتخابات ، دبیر ستاد انتخابات ، دو نفر از اعضای شورای اسلامی استان ،دادستان مرکز استان ، مدیرکل صدا و سیما ، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر کل ارتباطات و فناوری استان 
در این جلسه استاندار خراسان شمالی ،معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار به عنوان نماینده خود در این هیئت معرفی کرد .
استاندار خراسان شمالی در این جلسه روند انتخابات و شور و شوق موجود را روندی درست توصیف کرد و گفت : مجریان انتخابات هر کدام مثل سایر مردم یک رأی دارند و در روند انتخابات نقشی جز حراست از سلامت انتخابات و حفاظت از آزادی مردم ندارند .
وی در این جلسه نسبت به اینکه ممکن است برخی نامزدها در دستگاه های دولتی نفوذ داشته باشند و از این نفوذ سواستفاده کنند هشدار داد و گفت : کارمندان اگر مایل به حضور در تبلیغات برای نامزدها هستند باید مرخصی بگیرند .
وی به نامزدهای انتخابات نیز توصیه کرد قوانین را مطالعه و از کم و کیف تبلیغات آگاه باشند و مر قانون را رعایت کنند.
استاندار صدا و سیما را برای پخش برنامه های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات از طریق شبکه هایی که برای هر حوزه انتخابیه اصلی مهم ارزیابی کرد و گفت : برای ایجاد فرصت های تبلیغی برای نامزدهای انتخابات الگو هایی ارائه شود که مورد استقبال مردم و نامزدها باشد.
اعضای این جلسه هریک به تناسب مسئولیتی که داشتند مطالبی را بیان کردند ./ خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها