اصابت موشک‌ های حزب‌ الله به کمین اسرائیلی‌ها در نزدیکی مرز لبنان

حزب‌ الله از هدف قرار دادن یک کمین نظامیان صهیونیست در نزدیکی مرز‌های لبنان با موشک‌های هدایت‌شونده و کشته و زخمی شدن همه آن‌ها خبر داد.
کد خبر: ۱۴۲۸۵۵۷

به گزارش جام جم آنلاین، حزب‌ الله لبنان بعد از ظهر امروز (سه‌شنبه، ۳۱ اکتبر)، با انتشار بیانیه‌ای مسؤولیت هدف قرار دادن یک کمین نیرو‌های اسرائیلی در نزدیکی مرز‌های لبنان را برعهده گرفت.

در این بیانیه آمده است: «در ساعت ۱۲:۲۲ ظهر امروز (سه‌شنبه)، پس از رصد دقیق نیرو‌های اشغالگرا اسرائیلی در مرزها، یک کمین از نیرو‌های اسرائیلی در تپه الخزان در اطراف پایگاه العاصی، شناسایی شد. پس از آن، گروه [مقاومت]شهید حسین منصور، آن‌ها را با موشک‌های هدایت‌شونده هدف قرار داد که به اصابت مستقیم اسرائیلی‌ها منجر شد و همه نیرو‌های حاضر در این کمین، کشته یا زخمی شدند. 

پس از آن، گروه شهید حسین منصور آن را با موشک‌های هدایت شونده هدف قرار داد که منجر به اصابت مستقیم شد و تمامی اعضای آن کشته و زخمی شدند.

این در حالی است که منابع محلی بامداد امروز از حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به حومه شهرک‌های «یاطر» و «الصالحانی»، و همچنین نزدیکی شهرک «برعشیت» در جنوب لبنان خبر دادند. در مقابل جنبش مقاومت اسلامی لبنان نیز تصاویری از حملات به پایگاه‌های ارتش رژیم تروریست صهیونیستی در نزدیکی مرز‌های این کشور را منتشر و اعلام کرد که رزمندگان آن، شماری از مواضع ارتش رژیم موقت صهیونیستی در مرز لبنان و فلسطین اشغالی را با سلاح‌های مناسب هدف قرار دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها